Gå til innhold

Hva er symfyse målet ditt?

Anbefalte innlegg

Hei.

bare av ren nyskjerrignet... hva måler magen din/deres? Jordmor er noget usikker på om terminen min er i midten av Januar eller i midten av februar. Slik var det sist også, og da hadde de tatt en mnd feil. Vet dette selvsagt er forskjellig fra person til person, men sånn ca. og som sagt av ren nyskjerrighet..... Hva måler magen din? Symfysen min ligger på ca: 27.cm

Takk for innlegg :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139106402-hva-er-symfyse-m%C3%A5let-ditt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Tror ikke symfysemål sier så mye om størrelse på babyen..

Har alltid vært langt over jeg, men mine barn har begge vært akkurat 3kg.. d er jo ikke akkurat noe gigantisk..

Nå ligger d på 34 er 38 uker på vei.. Gutt denne gang, jordmor mener han blir i underkant av 3,5kg... Mindre mål nå enn med jentene!!!

er 28 uker på vei og symfysemålet viste på kontroll i går kun 31, 5 cm. det samme målet hadde jeg ved sist kontroll også. så jeg ble sendt på ultralyd med det samme for å sjekke om barnet var liten av vekst og om han ikke hadde det bra i magen. ble skikkelig bekymra! men viste seg at at alt stod bra til med junior og at veksten hans ligger innenfor normalen:) men noen kjempebaby vil jeg nok ikke få akkurat. men det e ikke noe mål heller da:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...