Gå til innhold

Noen som har født?

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen :o)

Er det noen fra desember klubben som har født? Begynner jo å nærme oss desember nå...endelig :o) Har egentlig termin i januar, men blir satt igang 3 uker før, sånn ca 19 des. Gleder meg sånn til julebabyen min kommer! Ønsker dere alle lykke til i tiden som komer!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139105492-noen-som-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov vet du :o) Blir satt igang denne gangen som sist 3 uker før termin pga antistoffer i blodet mitt. Har noe som heter anti c, kan være ganske farligt for fosteret, kan i værste fall risikere å abortere, bytte blod på babyen i magen. Tar blodprøver hver 14 dag, det samme med ul, begynner å bli en del nå! Heldigvis har jeg ikke noe særlig stigning på blodprøvene mine :o) De siste 3 ukene kan være farlige, pga at stigningen kan øke mye. Derfor taes det ingen sjangser å jeg blir satt igang! Er ganske sjeldent, 1-2 tilfeller på kk i året. Har ingenting med rh -/+ å gjøre. Er selv rh+.

Ojsann, det var en god stund før termin det. Håper at alt står bra til med lille Prinsesse Ariana. Mener å ha gratulert deg inne på 3.trimester, hvis ikke jeg tar feil. Uansett masse lykke til videre :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...