Endelig mor til 2 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har akkurat blitt tobarnsmor, Har verdens søteste datter men hun er veldig rolig og sover mye. Det er jo selvfølgelig helt normalt, men hvor lenge suger deres barn om gangen. Jenta mi sovner som regel etter 10-20 min enkelte ganger 30 min. Hun blir helt bedøvd og umulig og vekke igjen. Tror jeg har godt med melk da, så mulig hun får det hun trenger. Hun spiser hver 3-5 time, jeg prøver og vekke henne hver tredje time, hvertfall om dagen, men noen ganger er det helt umulig og få henne til og suge,hun sovner bare igjen. hun bæsjer ofte,men ikke så mye.
Endelig mor til 2 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2008 dytt har bytta nick
2 hjertegull :) Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 På det du skriver så virker det for meg som om hun får det hun trenger, og jeg ville ikke vekket henne for å spise etter tre timer.. Selv spiste min hver andre time om dagen i starten, sånn av seg selv.. Men hun pattet bare ca ti minutter hver gang.. Prøv å sørg for at hun får tømt brystet før du legger til på det andre, slik at hvis hun ikke patter tomt, så legg til på samme bryst neste gang før du bytter.. Mia pattet aldri tomt følte jeg,så hun spiste to ganger på det ene, og to ganger på det andre, og slik holdt vi på Hvis hun sovner, så kan du stryke under fotsålene og i handflatene hennes for å se om hun vil patte mer, men man burde ikke stryke dem på kinnene når de ligger til brystet (sa de på sykehuset), for da vil de prøve å snu hodet, og hun kan patte skjevt.. Regner med du går til kontroll hos helsesøster, og der ser du på vekten hennes om hun legger på seg "nok".. Ellers er det jo et godt tegn vil jeg tro at hun er rolig og fornøyd og sover mye.. De gjør jo det i starten Forresten; gratulerer med nummer to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå