Gå til innhold

Voksipose vs Dunpose med lammeskinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bare hatt Voksi og er kjempefornøyd med den, ville aldri byttet.

Den er dyr ja, men så anvedelig.

Den jo tilpasses alt etter som temperaturen skifter og barnet vokser. Samtidig har den også vært med på flere reiser som sovepose. Helt supert.

Litt dyr ja, men kjempekvalitet.

Den jeg har er arvet og brukes nå til fjerde barnet.....og den ser ikke brukt ut engang.

Er også lett å selge i ettertid.

Jeg vil si det kommer an på hvilken vogn du har. Voksiposen er jo litt stor og passer ikke i alle vogner. Jeg har hatt voksi i simo og teutonia og vært superfornøyd. Finnes ikke bedre pose synes jeg. Kan pakke den så godt rundt barnet. Men nå har jeg OTH og har byttet voksien ut med en dunpose med løst skinn. Veldig fornøyd med den også. God og varm og lett. Voksien får du solgt og den kan jo brukes lenge så jeg hadde ikke tenkt på prisen. Det er jo mange brukte voksier til salgs på Finn så der kan du gjøre et godt kjøp.

Har brukt voksi til begge mine og kommer aldri til å kvitte meg med den =)) tror jeg....... skal ihvertfall buke den til 3.mann..... om noen år.......bedre pose enn voksien kunne ikke jeg hatt ig\hvertfall.....

Har også en pose (i bhg ) som er hjemmesydd med bamsefor inni og vindtett stoff utenpå. Den er fora med sommerdyne fra ikea......

Den er en helt grei pose, men ikke like god som voksien =))

Annonse

Uff jeg har aldri likt voksi. Stor og klumpete og veeeeldig varm (for varm). Har byttet ut til en Odenwalder med lammeskinn oppi og den er jo bare sååå mye bedre. For det første så sitter den bedre i vogna, den er lettere over barnet, enklere å ta med seg hvis man skal pakke bilen etc og den er god og varm, men ikke for varm. Deilig for barnet å ligge på lammeskinnet. Det er nok en grunn til at voksi har tapt fullstendig terreng på markedsandelen de siste årene, og at de selv har lansert en voki urban med ull under og dun over. den virker forøvrig bra og kan kanskje være et alternativ (selv om jeg syns den var litt lang)

Jeg har både voksi og dunpose med lammeskinn. Bruker bare voksien med lammeskinn under for og isolere. Liker ikke dunposen da den har glidelås på midten, virker ikke så lun og god som voksien. Men det finnes dunposer med glidelås på sidene, kanskje de er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...