jippii Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Barnet vårt er 5 måneder, og vokner hver eneste natt klokken 4 (legger seg klokken 21). Er det for tidlig å forsøke å gi vann istedet for melk? (får grøt morgen og kveld).
Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Har fått anbefalt å vente til etter 6 mnd. Hvis h*n kun våkner denne ene gangen er det jo supert =)
Manx Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Synes det er veldig lenge å sove jeg da:) Er ikke anbefalt å nattavvenne før de er 6 mnd, men mange er heller ikke klare for det da heller. Jenta mi legger seg kl 19.00, våkner 3-4 ganger i løpet av natta og får pupp. Har ikke planer om avvenning ennå.
kitty08 Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det er vel for tidlig for "avvenning", men synes jo ikke det skader å prøve å gi vann eller smokk istedenfor pupp. Om han ikke er fornøyd, så kan du vente en måned å ta kampen da.Jeg forsøkte å gi smokk istedenfor pupp ved ca 5,5 mnd og det aksepterte hun! Tror de blir vanskeligere å avvende når de er blitt eldre og staere . Men enig med de over her - synes hun sover lenge!
aya75 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Oi, så heldig du er som har en som sover så lenge! Synes ikke du trenger å stresse med avvenning enda, men det er bare min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå