Kamomilla:-) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg blir rett og slett litt bekymret jeg. Står opp kl 6 hver morgen og jobber fullt. Kommer hjem fra jobb, lager og spiser middag, da klokken er 18 er jeg så skutt at jeg nesten ikke klarer mer. Slenger meg på sofaen og ser barnetv med sønnen min på 2 1/ 2 år. Samboeren min legger han mens jeg sovner på sofaen mellom 19 og 20....sover gjerne til 21 - 22 tida og får karret meg over i senga! Dette kan umulig være normalt tenker jeg, og blir redd for at noe annet alvorlig er galt med meg! Har overhodet ikke noe liv utenom jobb og sofa om dagen. Ønsker ikke sykemelding altså, er bare bekymret for at en ulumsk kreftsykdom eller noe annet herjer i kroppen...... Hvordan har dere andre det?? Blodprosent og jern er forresten tatt og er fine.
Kamomilla:-) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2008 Glemte å si at jeg er 9 uker på vei........
Stine? Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Er ganske trøtt jeg også! Sover 9 timer hver natt, jobber som regel 5-6 timer, kommer hjem og lager middag, sover på sofaen 3 timer, er opp et par timer, for så å sove i sengen etterpå! Er nok helt normalt
Barbarella og froskebarna Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Dette er visst veldig normalt Selv har jeg kuttet ut alt på fritiden, og konsentrerer meg bare om å komme meg på jobb. Litt kjedelig, men om noen uker skal det visst bli bedre Sovner på bussen på vei til og fra jobb, og ligger stort sett på sofaen etter jobb, prøver å gå en tur hver dag for jeg tror det kan hjelpe litt... Pleier å være ganske aktiv ellers, så det er veldig uvant! Har hørt fra mange at de er sykt trøtte under 1. trimester, ikke vær bekymret du!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 omtrent sånn som meg..men står ikke opp før 8 jeg da.. mellom 8 og 9 på kvelden er jeg igrunn klar for senga.. vært noen dager jeg har knalla på sofan i 5 tida også.. zzzzznork sier jeg bare..
Kamomilla:-) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Tusen takk for svar! Godt å høre at flere har det sånn som meg, da blir det litt mer normalt med en gang:-)
Frk Marge Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 med førstemann var jeg ca 3-4 uker på veg da vi dro på bryllupsreise... dvs omtrent da jeg hadde ikm, ble jeg helt skutt i en drøy uke... bare sov! halve døgnet minst. samme skjedde med nr 2 på samme tid også... så nå venter jeg bare på den ikm perioden jeg blir trøtt isteden for å få tr på besøk hehe
BabyMe Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg å har begynt å bli veldig trøtt rundt ca kl 18-1830. Jeg jobber mye kveld i tillegg til dagjobbing (har 2 jobber) så håper jeg holder ut denne trøtte perioden. Jeg jobber ca 135% for tida så det er litt mye. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er ikke bare å kutte ned heller...
Gjest Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Øøøøh...zombie trøtt?:-PDet er like vanlig å sove hele dagen som å ikke gjøre det=) Alle gravide har forskjellige svangerskap=)Noe er normalt for deg og ikke normalt for andre.
Vannmann35 Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Helt normalt! Jeg klarte så vidt å komme meg opp på morgenen, og satt og småduppet på jobb. På bussen hjem sovnet jeg med en gang. Kuttet ut alt sosialt, ville bare ligge på sofaen og se på tv og sove - følte meg helt uslitt. Heldigvis gitt dette over for meg rundt uke 9. Er i uke 12 snart nå, og i kjempefin form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå