trallatausa Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Har skikkelig mensmurring.. er kvalm og brystene fortsatt låke.. 4+5 idag..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 jeg tror det er ganske vanlig med blødninger tidlig i sv.skap. men det gjelder brunlig utflod, hvis det kommer ferskt blod så er det ikke bra.
sjokobaby Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Dette trenger ikke være farlig!!!!! Mange, og da mener jeg mange, har blødninger tidlig i svangerskapet, både store og små. Årsakene kan være mange: noen har festeblødning/implantasjonsblødning når embryoet fester seg og dette skjer omtrent på IKM som jeg har forstått det. Kanskje det er det du har. En annen årsak er at blodkarene har lett for å sprekke tidlig i svangerskapet fordi det samler seg mye blod i livmoren områdene der omkring. Noen får følsomme slimhinner som lett blør. Jeg er ingen ekspert, men vet at det er mange som blør tidlig i svangerskapet men som alikevel bærer frem velskapte barn. Hvis du er veldig urolig syns jeg du skal ta kontakt med legen din/legevakten. Lykke til og slapp av! (hvis du klarer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå