Gå til innhold

Pris for frisør og sminke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette hos dere??

Hva inngår i prisen osv??

Var å sjekket igår, og fant ut at

hos frisør kostet brudepynting fra 2500,- og da tenkte jeg det inngikk det meste(hår sminke), men det var for pynting(?) av håret!? Sminke kom i tillegg.

Og så var det en pris for oppsett av hår fra 550,-

Lurer på hva forskjellen er??!?

Skrevet

i pakken som jeg skal ha er det:

-Prøvetime

-hele salongen alene den lørdagen

-sminke

-oppsett av av hår

er ikke helt sikker på om det å sette på hår er med i prisen

Men for dette skal hun jeg skal bruke ha 2000 kr for

Skrevet

Det hørtes urimelig dyrt ut syns jeg. Har ikke sjekket selv enda, men vet et par venninner betalte litt over 2000 kr og da var alt inkludert. (Prøvetime,oppsett, pynt og sminke.)

Skrevet

HEI hei

Det hørtes fryktelig dyrt ut....da ville jeg hørt med flere frisører.Tror nok selvfølgelig det varierer fra hvor man bor i landet også.

Jeg skal betale 1800,og da der det inkl.sminke og oppsett av hår +litt servering til meg og forlover.

Skrevet

Jeg skal betale 1800kr til sammen for meg OG forloveren. Da stenger de salongen mens vi er der. De setter opp håret og sminker oss. Jeg får i tillegg en prøve time!

Skrevet

hmm dette hørtes vanvittig billigt ut.. ei venninne av meg sa ho betalte 5000 hos en salong her... da skal eg søren meg finne noen andre.. har ikkje bestillt enda altså.. synd det var så dyrt.. hehe

Skrevet

hvor finnes det så billige greier henne? noen som vet i bergen?

Skrevet

Jeg er vokst opp litt utforbi Kr.sand, og ringte nettopp frisøren som holder til i nærområdet der for å høre om pris på sminke og håroppsetting..

For korthårede bruder trodde hun det kom tilå komme på ca 1500 og for langhårede bruder ca 2000. Og dette er for begge deler.

De bruker da sminke fra Herbalife, som visstnok er et godt og holdbart merke. Men de anbefalte at bruden tar med seg egen mascara og egen leppestift (mtp. allergisk reaksjon o.l).

Syns dette hørtes kjempebillig ut, og jeg kommer til å ringe dem over nyttår og bestille time :)

Får også gratis prøvetime for denne prisen forresten :)

Og i og med at salongen på lørdager kun er åpen etter avtale, regner jeg med en har hele salongen for seg selv også.. :)

Skrevet

Jeg skal betale 1000 kr for hun som skal sminke og ordne håret mitt. Jeg skal være på et hotell før vielsen så hun kommer dit og ordner meg der. Har med seg alt hun trenger. Da har jeg klipt og farget hår et par dager i forveien for dette betaler jeg 500. Får prøvetime da kommer hun hjem til meg.

Henne som jeg skal bruke er hår og makeup artist. Er ei venninne av meg.

Skrevet

Nå er jeg allerede gift, men jeg betalte 2000 kr for prøvetime, oppsett av hår og makeup. Dette inkluderer alt av pynt osv (men jeg hadde med noen perler selv også).

I tillegg betalte jeg 300 kr for oppsett av håret til forloveren min.

Dette var i en Hairport-salong i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...