Gå til innhold

Noen med 3 tette? Hvorda er det?

3 tette gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har 2 gutter på 2,5 og 1,5, og no begynner det jammen å krible litt i eggstokkene igjenn :-) Vi vil ha fleire, men tenkte å vente litt lenger med nr 3, men no frister det veldig å kaste pillen.

Ønsker erfaringer både posetive og negative. Bør vi vente et lite år til kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere kaster pilla og setter i gang nå vil jo minsten fort være godt over 2 år, nærmere 3 før neste kommer.. så de blir jo ikke så tette da..

syns bare dere skal sette i gang jeg :)

Jeg har ikke 3 tette selv men...

Venter mitt 5 barn, og de to minste vil skille 11 mnd.

mine barn er født

1998, 1999, 2004 og 2008

+ to stebarn født 1998 og 1999.. så vi har litt tette barn da..

Skrevet

hva er det bestemødrene pleier å si?

et barn er som ett

to barn er som ti

tre barn er som to

eller noe i den dur???

er bare i gang med nr.2 jeg da, kom bare til å tenke på det da jeg leste overskriften, meningen er vel at det ikke er så stor forskjell på 2 og 3 barn, men det er tøft å gå fra ett til to?

Skrevet

Hei. jeg lurer også på å få en til. har to jenter, en på 2 og en på 1 år, og har veeeeldig lyst på flere barn, men er redd det blir veldig tett og slitsomt..

Skrevet

HELT PERFEKT MED 3 TETTE:-) Jeg har som deg 2 jenter med 1 års tid imellom og tredje jenta kom 2,5 år etter det igjen. Har kost meg helt utrolig og barna har utrolig stor glede av hverandre nå. De er 7,6 og snart 4 år!!! Venter nr 4 nå og gleder meg hjempe kjempe masse. Men klart det er litt jobb, men absolutt IKKE skrmmende:-)

Skrevet

Takk for at du er så positiv:) mange som er negative til at et blir så tett men har såååå lyst på en til:) hvor gammel er du og har du med samme barnefar?

Skrevet

Ja det ser ikkje ut som det er noen grunn til å vente så veldig lenge. Spiser nok opp de pillene eg har (3mnd) og så får vi la det stå til. Veit jo aldri kor lang tid det tar....Gleder meg som om det skulle vert nr.1. Synes nesten det er litt rart at det virkelig kribler i magen like mykje no som når førstemann var under planlegging :-) Nr. 2 kom som julekvelden på kjerringa, ikkje så mykje planlegging der, men like moro :-)

Skrevet

Her kom det 3 barn på 3år og 3mnd'er...De har masse glede av hverandre!!! :)

Skrevet

Hei var dette spørsmålet til meg?? i så tilfelle JA til sammen barnefar ( den perfekte for meg:-)), og jeg er 37 år.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mulig det blir 3 på under 31/2 år her .... Kjøper en test i morgen jeg tenker jeg....;).

Skrevet

About to have our 4th child in 5 years! Our first child died of a genetic syndrome when she was very young, but we have been fortunate to have two healthy sons since and we now await another daughter any day. The boys are aged 3 years 11 months, and soon 19 months, so technically speaking we will have 3 kids under 4 years old. We think it is great that the boys are very close together in age as over the last 4 or 5 months they actually play together and the oldest is fantastic at keeping an eye out for his younger brother. How it is with 3 kids...well give me 3-6 months to answer that one. Anticipate the first few months will be tough. Within the first 5 weeks post the upcoming 4th keisersnitt we have to pack up our house, have Christmas, New Years, move in with the mother-in-law for a week and then take a 30+ hour trip on a plane with all 3 kids (and 'yes'....it is a gruesome thought how we are going to survive 3 days with no sleep and keep 3 little ones entertained all the way! The trip was planned before the 4th child came into the picture. Hope we can laugh about the insanity of it all in the years to come.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...