Gå til innhold

Hvor mange hull på flasketuten? ca 9 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi begynt med mme for ikke så lenge siden, og brukte da Avent sine smokker med 2 hull. 3`ern slukte han så mye luft med, og mye rant ut.

Så sa en venninne av meg at det var viktig at de ikke sugde for hardt, for da kunne de få mellomørebetennelse...

Så vi gikk over til 3`er, og nå funker det bedre.

Men "burde" han egentlig bruke 4 hull nå?

Han er 9 mnd.

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å gi fra kopp ikke flaske når han er så stor.Venner du han til flaske når han er 9 mndr kan d bli vanskelig å slutte med den ;-)Jenta mi fikk kopp fra hun var 6 mndr og drikker nå av vanlig glass(hun er 9 mndr)Hvis han får grøt 2 ganger om dagen er det ikke mye melk som skal til i koppen, ca 50 ml til hvert måltid. Jeg håper på barnehageplass fra jan/feb og da må hun drikke av kopp ;-)

Skrevet

9 måneder på mandag men får enda med 2 hull i. Avent sine. Har noen med 3 hull som jeg tenkte å prøve igjen... Sist vi gjorde det rant jo alt ut på sidene...

Skrevet

Min gutt på 8 mnd og 2 uker bruker 4 hull på flaskesmokken, men han har fått mme hele veien og vant til det. Men det kommer veldig fort på 4 hull, så 3 hull er kanskje det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...