Gå til innhold

Jeg har mistet rompa mi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på trening igår for første gang på lenge, og da så jeg i speilet at jeg var helt flat bak!!!

Jeg har jo alltid hatt bitte litt ekstra og trodd at jeg kanskje hadde en kilo for mye der bak, men nå er det jo ingenting der!!...:(

Ser helt snålt ut... Kroppen er så rar etter fødselen!

Får vel begynne å trene ordentlig igjen..

Hihi..

Skrevet

Samme her.. Etter fødselen har rompa mi blitt helt flat.. Samboeren mente jeg hadde sittet den flat i svangerskapet... Veldig morsomt..:)

Skrevet

Hehe... Kjempegøy! Nå er det liksom litt sånn typisk mammarompe tenker jeg.. og tenker på mine foreldres generasjon.. men glemmer i det hele at jeg har jo blitt mamma selv!

Huff, nei..

Nå skal jeg ta masse utfall så det blir litt form på den igjen!

Skrevet

Jeg har også mistet rompa mi :( Skikkelig flat sånn som mamma har og det vil jeg ikke ha! Noen som vet om noen bra treningstips for å få tilbake sprettrompa??

Skrevet

Jeg slenger meg på denne!

Den rompa jeg ikke hadde (hadde nemlig ikke mye rompe fra før) har blitt skikkelig hengerompe .. går det ann???!!!

Lang rygg med sprekk neders liksom ;o)

Huff... jeg MÅ begynne å skjerpe meg - trene trene trene!

Skrevet

knebøy funker som faen.. Har tatt det hver dag en uke nå..og har allerede antydning til min gamle "shake" rumpe:)

Skrevet

Jeg har fått supertykke lår, og en "slafsete" rumpe, hjelper knebøy mot det og?

Skrevet

Huff da...her er det omvent! Har fått både mer rompe og lår!! SKREKK OG GRU!! :D

Skrevet

Har miste rompa å lårene mine jeg også :(

Må prøve og få det tilbake, er ikke fint å være for tynn heller...

Skrevet

Ble litt nysgjerrig nå: Hvor mange tar du? Med eller uten vekter?

Skrevet

Min er også blitt helt flat og stygg.. Prøvde en bukse i butikken istad og ble først litt glad, da jeg måtte ha en str mindre enn før jeg ble gravid. Helt til jeg så i speilet.. Så jo helt dust ut! Helt flat hengerumpe.. :( Æsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...