Zitro Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hun nekter nemlig plustelig å drikke mme eller vann. Spiser knapt også så det er minimalt med væske via maten hennes også... Tror ikke hun får i seg mer enn kanskje 2-300ml i døgnet nå og det er jo egentlig altfor lite. Men samtidig kan eg ikke tvinge det i henne.... Hvilke symptoner bør jeg være obs på? Tror hun plages veldig med tenner fortiden...
Helann og lillebror Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Høres jo litt lite ut, ja. Så lenge hun har våte bleier og er i fin form ellers, burde det likevel gå bra for en kortere periode:-)
*Lissi* Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Du kan se/kjenne det påfontanellen også (er det slik det skrives) om den er innsunket, er det mangel på væske.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Må bare si at det med fontanellen kan være litt vanskelig! Knerten her har alltid hatt en fontanelle som går litt inn, og hs har sagt at den ikke er innsunket på noen måte. Han drikker godt, så jeg er trygg på at han får i seg nok væske. Er den innsunket er det som regel en skikkelig grop, veldig markert.
Zitro Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 Hmm, den ser jeg knapt lenger pga håret hennes.. men lan forsøke å kjenne etter. Men formen hennes er foreløpig bra, ikke slapp eller noe så da stresser jeg ikke enda ihvertfall...
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hvis allmenntilstanden er god og hun tisser bra så er det vel ikke noe og bekymre seg for. Hvis hun får i seg for lite væske, så tisser hun lite og urinen blir konsentrert. Da vil det lukte litt mer av tisset og det vil bli lysebrune flekker i bleien. Men som sagt så lenge det virker som hun er i god form så går det vel bra for en stund;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå