Gå til innhold

Bekkenlåsning ved 6.uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er nå i uke 6 og har igjen merket den stikkende vonde smerten i høyre hofte. Fikk dette også rundt 6. uke ved første svangerskap, men da viste jeg jo ikke hva det var, men fant ut senere at det var bekkenlåsning som jeg fikk hjelp av manuell terapeut til å holde ut med resten av svangerskapet.

Er litt irritert over at den nå er tilbake. Og hvorfor i all verden skal jeg få det så tidlig.

Er det andre som har det som meg?

Noen råd å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var tidlig, stakkar deg..

Jeg slet også masse med låsninger i siste svangerskap, jeg hadde veldig god nytte av en osteopat som fant grunnen til låsningene og stabiliserte og vedlikeholdt bekkenet frem til fødselen. Mannen var genial!

Jeg er også i uke 6 nå og merker ingen ting heldigvis, håper det vedvarer.

Men, rådet mitt er å dra til en osteopat og få behandling så fort som mulig. Utrolig vondt med låsninger.

Lykke til!

Skrevet

jeg haddeogså mye låsninger forrige sv.skap. Nå i uke 10, merker ikke noe enda, men går til kiropraktor 1 gang per mnd foreløpig for evt å fange opp problemene tidlig (sist gikk jeg ikke til behandling før alt var helt låst, det ble dyrt...og vondt). Dessuten går jeg til massasje, spes av setemuskulaturen for å forebygge. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...