Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Er kanskje litt hysterisk, men burde jeg ringe lege?? Hun har et bittelite skrubbsår i ansiktet, men er blid og fornøyd nå etter masse trøst. Uff, at jeg kan være så dum og sovne. Senga vår er ganske høy.
Zitro Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Er babyen blid og almentilstanden tilsvarer at alt er normalt så hadde jeg ikke kontaktet legen. Dem tåler mer enn man tror disse babyen...
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Man skal alltid kontakte lege i slike tilfeller. Sønnen min har falt ut av sengen to ganger! Første gangen ble vi bedt om å komme ned på legevakta, men det var nok fordi han var ganske liten, ca. 6 mnd. Andre gangen måtte vi bare følge med på evt. kuler og om han var lett å vekke. Det går nok fint uansett, men jeg ville ha ringt bare for å være på den sikre siden
Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jenta mi er 6 mnd så hun er liten. Har ringt legen og fått time kl 2.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Det går nok fint, skal du se De tåler veldig mye, men det er alltid best å være på den sikre siden. Så slipper du å tenke mer på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå