ANGEL81 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 igår kveld da jeg tok av strikken i håret til jenta mi, var det en del hår i strikken igjen. og etter dusj, da jeg børstet håret hennes datt det av hår.. jeg kan aldri huske at jeg mistet hår i min barndom..isåfall var det ikke mye..og hvertfall ikke på så små..vet det normalt med håravfall..men gjelder det så små barn også? er litt bekymret for datteren min. hun sover veldig lite for tiden.vil ikke spsie noe særlig heller..har vært forkjøla i en uke nå. ser sliten ut i ansiktet, mørke ring under øynene og gulaktig farge i ansiktet.. Så tøft det er å være mamma snufs... håper på noen tilbakemld
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Vi mister vel alltid litt hår uansett alder trodde jeg, men trodde ikke det var merkbart på så små barn ? Og siden du skriver at hun ellers er litt pjusk ville jeg tatt henne med til legen, om det ikke er noe får i hvertfall du som mamma ro, det er mange bekymringer som mor ja... Kan jo være at hun ikke får i seg nok vitaminer f.eks, vet man kan miste hår av det, og er det noe annet som plager henne går jo det utover søvn og matlyst. så ville nok tatt henne med til lege så fort som mulig for en sjekk! Lykke til, og god bedring til datteren din :-)
Vårsommer Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Kan ikke du ta henne til lege for sikkerhets skyld? Kan hende hun over har rett at hun mangler vitaminer. Men legen kan evt. si noe mer...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå