Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 For et herlig syn!! Armene er synkroniserte der hun spretter bortover gulvet(Ja, hun SPRETTER!!), beina padler avgårde i hundre!! Ble så glad, dette har hun strevd med å få til lenge:) Så nå må pappan montere trappegrinda/porten SNART!!!
reenie Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hohoho så kult! Gleder meg til vesla kommer i gang:) Nå blir det full fart:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Hehe, så gøy. Gutten min er 8 mnd og har kun dratt seg fremover i militærstil i 2 mnd. Ser ikke ut som han har tenkt å krabbe, kommer seg kjapt bortover på denne måten, men kunne tenkt meg at han krabbet snart så vi kunne fått kun slitte knær på klærne, ikke over hele liksom..;-) Han reiser seg og har skjønt hvordan han setter seg opp, så da er nok krabbing ute av fokus.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Ja når det begynner å skje ting, skjer det fort! Minsta her på 7 mnd imorgen har krabbet på alle 4 siden hun var 5,5 mnd, og for tre uiker siden røyste hun seg etter stuebordet, så blir mye knall og fall nå! Tror hun stresser med å komme seg opp og frem i verden,..
mirakel2 Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Det er kjempestas når de små kommer seg rundt omkring. Jenta mi startet like tidlig. Idag er hun 9mnd, står alene og har tatt noen steg alene også. Går fint når hun leier i en hand- veldig stas og morsomt å se på. Hun er en liten dukke- lett som en fjær- så det er så skjønt å se henne utforske verden med gåing. Knall og fall er det blitt- men nå er hun rene mesteren på å sette seg ned når hun føler seg utrygg. Lykke til med din lille og på med trappegrinder, senk sengebunnen i senga og kos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå