Gå til innhold

Uttak i uke 48

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange er vi og hvor hører vi til.

jeg hører til hos Hausken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tryne

Skal også ha uttak uke 48, begynte på sprøyter i går. Har nå mitt første forsøk på riksen etter å ha hatt 3 icsi + 2 frys på Aleris.

Skrevet

HVor lenge skal du gå på sprøytene (etter planen)?

Skrevet

Det er jo aldri godt å vite sikkert, men har gått 10 og 11 dager tidligere, så det blir vel det nå også +/- en dag tenker jeg.

Er ikke vanskelig å stimulere. Har lav dose, kun 125 ie men blir lettere overstimulert hver gang og har alltid mellom 10-15 egg.

Problemet mitt er at disse perfekte 4 delte eggene som jeg nå har satt inn totalt 8 stk av på 5 innsettinger aldri vil feste seg.

Skrevet

hmm, da har du gansk eliten dose i forhold til meg ja, jeg skal gå på 450 IE ouregon, fikk berre ett eneste egg sist.

Håper du lykkes å at eggene denne gangen fester seg, ganske kjipt at det alltid skal være så vanskelig

Skrevet

Takk, det er jo helt idiotisk at det skal være så vanskelig, men jeg skal få det til før eller siden, sta som et esel, der har du meg.

Har fulgt med deg siden du kom inn på siden her du også, så vet jo hva du sliter med. Urettferdig at en så ung jente som deg skal ha det problemet, men det vet du jo alt om allerede.

Denne gangen har jeg på oppfordring fra min søster prøvd noe som heter Xango ( alla Noni juice, bare smaker mye bedre) og har faktisk sluppet alle bivirkningene av sprayen. Begynte 3 uker før spraystart og er superfornøyd med formen. Humøret er helt fint også, utrolig nok.

Håper det blir noen egg ekstra på deg denne gangen, selv om det holder med ett sålenge det fester seg !!

Skrevet

Hva er det og hvordan funker det??? høres jo himmelsk ut å slippe bivirkningene. sist hadde jeg alle former for bivirkninger, trodde jeg skulle klikke gal tilslutt. Slipper heldigvis unna sprayen denne gangen, så får vi håpe at dette blir siste forsøket vårt

Skrevet

Det er en juice som er laget av mangostanfrukten bla.

Du drikker 1 dl om dagen, fordelt på morgen/kveld.

Enten naturell eller blandet i annen drikke, spiller ingen rolle.

Inneholder mye antioksidanter + er betennelsehemmende, +++

( les på www.dinhelsejuice.no )

Skikkelig amerikansk opplegg med "pyramide" oppsett osv

Du kan verve og tjene penger bla, bla, men jeg prøvde det kun fordi lillesøsteren min går på det og har nå vært i knallform i et svangerskap som begynte veldig trått( kvalm,sliten,humørsyk osv)

Hvis du vil hive deg på bølgen med å verve venner osv så gjør du det, men hvis du bare vil ha til eget forbruk så koster det i underkant av 1.000 pr mnd og du får da tilsendt 4 flasker i posten i slutten av hver mnd. Det går 1 flaske i uka.

Du kan når som helst melde deg ut igjen.

Skrevet

Akkuratt nå har jeg ikke ård. Bruker rundt 2500 kroner i mnd på alternativ behandling og rundt 1000 kroner på wheat grass + diverse. Men det hørtes jo ineteressant ut for å si det sånn

Skrevet

Hei jenter

Ser ut som det kan bli uttak for meg uke 48 også. Fikk svar på blodprøver i dag og etter 1 mnd med weatgrass var FSH nivået gått ned fra 10 til 6, og det er jeg kjempe fornøyd med. Skal til ul i morgen og starter vel på sprøyter lørdag eller søndag tenker jeg.

Hvordan ligger dere ann med sprøytestart?

GOD HELG :-)

Skrevet

Heia!

Jeg har oppsatt uttak i uke 48 =)

Hører til på riksen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...