Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hun er 14 mnd og veier 10 kg. Er 74-75 cm. Alle andre på samme alder ser så mye nettere ut enn henne syns jeg. Er hun stor?
Pysjen Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 synes hun høres liten ut jeg. 10 kg veide min når han var 6 mnd;-)
lucky_mom Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Det er med barna som med oss voksne. Noen er tykke og andre tynne. Ingenting å bry seg om :-) Vi har alle forskjellige kropper. Synes forresten heller ikke at hun hørtes unormal tung ut..?
mathildas_mamma Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Vår på 12 mnd er 75 cm og 10,5 kg. JEg synes det ser mye ut, alle vi kjenenr på samme alder er mindre. Men hun er ikke noe tykk synes jeg, så vet ikke hvor kiloene gjemmer seg. Hun har ikke begynt å gå, så regner med noe forsvinner da. Må legges til at både jeg og min søster var 11-12 kg ved 12 mnd alder, og ved 7 års alder 17 kg. Som voksen er vi slanke begge to
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Barnet ditt er ikke stor i det hele tatt. Min gutt var 10.3 kg på 1 års kontrollen og var 78 cm. Husk at disse små vokser i rykk og napp. PS. Jeg var smellfeit som liten, frem til 3-4 års alder. Slank etter det...ta det med ro, du
MathildeC Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hun høres helt normal ut. Uansett har jeg lest at selv om et barn virker "overvektig" (og det synes jeg forøvrig IKKE at ditt barn høres ut som!!!!) så skal man ikke tenke på slikt før barnet er eldre. Det meste er barnefett som de blir kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå