Kine71 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hei igjen! Hvor mange egg fikk du ut? Hvordan går det med deg? Håper alt er vel og det ble innsett og egg på frys:0)
øynesomtinntallerkner Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 God morgen i regnet! Joda det ble ni egg ut, to var døde, fire ble befruktet, av de fire var det to som var delt i fire og de to ble satt inn i går. Ingen på frys, men det gjør forsåvidt ingenting. Kjenner jeg er veldig lettet nå på en måte, nå er det gått etter planen så langt og jeg kan ikke annet enn å vente:) Det var en sånn deilig dag i går nå jeg kjørte alene til klinikken, er en tre timerstur hver vei. Været var strålende og jeg fikk tenke masse over det meste på veien. Om det går galt denne gangen så er jeg klar for ny runde så fort som mulig, jeg SKAL ikke gi meg, har jo overlevd denne hormonkuren også Føler meg så rolig i dag, deilig. Koselig at du spurte, hvordan går det med deg da??
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Hei sann d.nissen Det var du som også ble behandlet i Porsgrunn det:) så godt å høre at alt gikk bra. Ønsker deg en masse lykke til:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Takk takk:) Har lurt på hvordan det går med deg også? Ble det noe denne uka?
øynesomtinntallerkner Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Ser jo nå at du har svart på det i et annet innlegg, laban. Så vanvittig bra med 10 i frysen da! Nå blir det spennende å se, jeg tør ikke håpe på noe som helst. Er bare helt tom både fysisk og psykisk akkurat nå.
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 He, he litt sliten etter overstim, men det går bedre. 10 på frys er jeg godt fornøyd med, men samtidig litt kjipt å tenke på siden det ble tatt ut HELE 27 egg. Så det viser seg bedre å ha færre egg, og bedre kvalitet. Sist ble jeg jo gravid på fryseforsøk, men man håper jo bestandig det beste:) Vi får krysse bein og armer. Skjønner hva du mener med tom fysisk og psykisk,den følelsen tror vi alle har, en eller annen gang:) Igjen lykke til og stell pent med deg selv. Var du inne onsdag du også eller?
Kine71 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Hei igjen! Så flott med to fine inn:0) Det er jo det som teller at man har egg til innsett, frys er jo en bonus! Selv skal jeg sette min første sprøyte i dag. Uttak uke 48. Blir spennende. Krøll på apoteket i går, ingen medisin til meg, men fikk ordnet det via noen jeg kjenner. Godt var det sånn at jeg ikke måtte vente 1 ekstra mnd, da hadde jeg blitt deppa altså. Lykke til som ruger:0) Jeg følger med!
øynesomtinntallerkner Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jeg måtte stikke en ekstra dag så jeg var der borte tirsdag og torsdag, laban. Ergo rugedag 4 i dag, jeg er så inn i granskauen trøtt, regner med det er crinonen. Følger med dere jeg også Jeg har lyst å teste i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå