Gå til innhold

FLAUT!!! noen me mage i uke 11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 uker........vi skal si det i helgen.....til venner å fam, men jeg har MAGE, måtte kjøpe meg gravvidbukse i dag!!!!!!! har dere andre det??? Off...... det er jo tili å få skikkeli kul på magen dah.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en kjempekul .har en fra tidligere. vet ikke om det har noe å si. men magen er som en stor ball. bruker gravidbukser.

Skrevet

FLAUT?? Jeg har hatt mage noen uker nå, er snart 10+4, og jeg elsker magen selv om andre kanskje synes jeg bare ser feitere ut... Jeg synes det ser ut som gravidmage og jeg koser meg med den! :-D

Skrevet

jeg er i uke 10, å det er tre stk som har spurt om jeg er gravid...:s lagt på meg 5 kilo.. har en fra før,sist gikk jeg ned 5 kilo pga jeg kastet opp å sånn... denne gangen blir jeg så EKSTREMT fort sulten,og spiser alt for mye..:( er ganske plagsomt igrunn,for vil jo ikke streve med det overflødige i evig tid etter fødselen også..:s

Skrevet

jeg kan bare føye meg i rekken med magen min. er 9 uker og i dag sa en kollega på spøk "den kan umulig være alene der inne" hehe;)

Har en fra før og hørt at man da lettere får mage....

Skrevet

Jeg elsker jo magen å den er jo så fin, men siden jeg har en liten mage fra før, så føler jeg at de reagerer når den er så stor liksom...... så er det liksom "oi så fin mage, hvor langt er du på vei?" så når jeg svarer 11 uker!: ooooops, så føler jeg de tenker sitt på en måte....!? nei huff....... dette er ambivalent.... jeg klare jo å holde den inn til en viss grad, men bedre å la den strutte... dem får bare tenke hva de vil......jeg har nå den magen dah

Skrevet

Jeg er 9+5 og jeg har ogs mage:-Pmerkelig ja men. . har vært gravid en gang før så d kan vøre noe i det men. . koselig da=)

Skrevet

Eg er 10+3.....er tjukk i utgangspunktet, og føler meg bare ENDÅ tjukkare. Det må nok vere gravidemagen som gjer det.....føler meg større, og folk trur sikkert at eg bare har lagt mykje på meg..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...