Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 jeg skal starte en tråd inne på slankeforumet og håper noen vil være med på den. Vet vi allerde har slanketråder her inne, men syns det er ganske stort sprang i hvilken mål man har. Jeg må bare innrømme at å lese om de som har noen få kilo til matchvekta-kun uker etter fødselen gjør meg demotivert...Litt misunnelig ja... Jeg har som mål 8 kg ned til sommeren. Startet på 78 kg. Mitt mål langt der fremme er 62-65 kg. Er ikke veldig opphengt i vekt. Vil bare føle meg vel og ha en frisk og rask kropp... Håper du blir med!!!
Mama B Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg er 7 kg fra startvekta og det er 8 uker siden fødsel. Gikk ned 10 kg første 2 uker, også stoppet det opp. Veier 85 nå, og vil helst ned til 70. Så mitt mål er altså 15 kilo. Men jeg tar med ro og mak, og har ikke tenkt å slanke meg. Er kjempeskeptisk til rask vektnedgang mens jeg ammer. Er 175 høy. Håper at kiloene snart begynner å gå litt nedover, prøver å komme meg på tur hver dag, men har ikke hatt tid til å begynne å trene skikkelig enda. Satser på å starte på helsestudio igjen 1. januar. Kanskje før hvis jeg er supermotivert.. Tror det er bare å innse at kiloene ikke renner av alle i ammetiden... Lenge siden fødselen din da??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg skal ned til 60 kg til aa begynne med ihvertfall. Veide ca 69 kg sist jeg veide meg, men frykter at det er noen kilo mer naa etter en lat uke i Spania. Sukk. Hvor ble selvdisiplinen av?? Hva heter traaden paa slankeforumet da? Jeg trenger serioest noen spark bak.
Håpefull mamma Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 ønsker også å gå ned en god del i vekt. så henger meg på den slanketråden din jeg vettu:)
Ophelia & Jr. Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg har slengt meg på, og håper vi klarer hjelpe hverandre i kampen mot kiloene.
Nr 3 underveis Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jeg er med pä träden din pä slankedebatten.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Snart 7 mnd siden fødselen. Motivasjonstråd for oss som skal langsomt ned i vekt: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139103328 Du kan godt være med om du skal raskt ned i vekt og =) Takk til dere som har blitt med allerde!
Mini nr 2 i mars Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Kan jeg også få være med?? Har ikke fullt 8 kg da, men har også langsiktig mål! Ligger vel på nesten 68 kg nå, og vil også ned til 62-65 kg.. Ser iallefall ut som om vekta mi har stagnert..tipper det skyldes ammingen. Er 6 mnd siden fødsel. Målet er å oppnå den vekta jeg ønsker til sommeren og så bli værende på vekta! Har slitt veldig med at jeg har lagt på meg pga minipillen, så er spent på hva som skjer med vekta når jeg slutter å amme. Er som du heller ikke så opphengt i vekt...vil bare føle meg vel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå