Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Leste at en baby i denne alderen bør ha ca 130ml væske per kilo kroppsvekt!! I denne alderen spiser de jo en del fast føde, så hvordan skal man klare det? Da vet jeg ikke om jeg tør kutte nattamminga!!! Gir vann til måltidene, men hun drikker jo ikke så mye!!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 er væske i maten også Så hun får helt sikkert nok! Hvor ofte ammer du da?
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ammer morgen og kveld, og kanskje litt på dagen!! Har ammet på natta og, men har lyst til å prøve å slutte med det!!! Drikker litt vann til måltidene, men det er jo ikke så mye!!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 min jente får ikke så mye mer væske enn din da, jeg ammer morgen, kveld og en gang om dagen, og hun drikker heller ikke så mye til måltidene. Men så lenge hun har våte bleier og virker frisk og rask, så er det ingen grunn til bekymring!
Prinsessemamma x 2 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jenta vår får pupp på morgenen, 100 ml mme i løpet av dagen (10-15), vann til alle måltider, pupp i 17 tiden og 50-100 ml mme etter kveldsmaten. Sånn ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå