★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hei dere..er helt "grønn" på dette forumet... så lurer på om noen kan gi meg noen svar.... her er min historie i korte trekk: fikk for noen mnd siden vite at egglederene mine var tette på begge sider pga eggl,betennelse for lenge siden:( de fikk åpnet den ene 100% med kontrastvæske den hin noe usikker på om de fikk til... men ble fortalt at selv om den ene var åpen nå kunne den ha mistet funksjonen sin og ikke klare å skyve ett evt befruktet egghelt opp til livmoren:( skal nå på min siste pergo kur neste uke så var det as befruktning neste sa hun om det ikke funket nå....dette er sikker t ett helt idiotisk sp mål men har ikke satt meg inn i dette i håp om å kunne klare det på egenhånd... men begynner å miste litt håpet:( altså.. det dumme sp målet er om de setter ett befruktet egg helt opp i livmoren eller om de bare befrukter det og det må finne veien selv??:/ tenker siden mine eggl muligens har mistet sin funksjon......... takker for svar!!
babyblomsten Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 hallo!! ingen som svarer deg.. jeg har ikke så peiling på dette med tette eggledere, men kan si noe om befruktingen, Da tar de ut egg fra deg, og insiminerer egget med sperm fra mannen din.... dette ligger til ruging noen dager .. så blir det satt inn i deg.. Det er egentlig alt jeg vet.. Jeg skal selv sette inn ett/to egg imorgen.. skal spørre dem hvor de plasserer egget så kan jeg si det til deg i morgen.. Regner med flere vet mer enn meg om dette, men ville bare prøve å gi deg svar.. Ikke gi opp.. STÅ på... !!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 egget må ikke finne veien selv;) det blir plassert rett i livmoren din. Så da har du store sjanser for å lykkes. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå