Madamina Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Samme spørsmål som nedenfor, men prøver en bedre formulering. Burde legge meg tidlig, men herlig å ha litt tid for seg selv når babyen endelig har sovnet. Så legger meg litt over 23 og står opp kl8 med amming 3-4 ganger. Så er litt zombie.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Prøver og legge med før 23. Spesielt nå som jeg er gravid igjen, så trenger jeg søvnen. Heldigvis sover snuppa natten igjennom allerede, så jeg får en sammenhengende natt. Men da hun fortsatt fikk pupp, la jeg meg ikke før nærmere 01, for da visste jeg at hun våknet for og få pupp. Var liksom ikke no vits og legge seg før da, syns jeg.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Her varierer det litt, men synes også det er deilig med litt "alenetid" etter at prinsessen har lagt seg. Noen kvelder er jeg så trøtt at jeg ikke orker å være oppe lenger enn nødvendig, mens andre kvelder blir den midnatt før jeg tusler til køys. Jeg ammer bare en gang i løpet av natta, mellom fire og fem som oftest, så står vi opp mellom syv og ni en gang. Jeg våkner alltid før henne, for hun lager så veldig mye rare lyder den siste timen før hun våkner ordentlig. Og så bruker hun av og til forholdsvis lang tid før hun sovner etter nattmåltid, og da sovner jo ikke jeg heller igjen... Men alt i alt synes jeg at jeg får bra med søvn Tulla mi er forresten 7 uker gammel på søndag.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Noen ganger 19.30 andre ganger ved midnatt. Har en på snart 7 mnd som fortsatt våkner mye på natta. Av og til slokner jeg bare tidlig...Men er helt fantastisk med litt voksen tid og ro etter han har lagt seg=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg trenger myyyyye søvn, hvertfall nå som jeg er gravid igjen. Og legger meg som regel i halv elleve, elleve tiden. Og sover til åtte ni dagen etterpå. Glad Jonas elsker å sove også ja, gjerne 14 timer i strekk uten en lyd. Ikke dumt det nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå