Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Denne uken har det faktisk gått så langt at jeg har gruet meg til å legge vesla.. Er alene med vesla på 9 mnd og gutten på 3 år denne uken, og mandag fant hun ut hvordan hun reiser seg opp i sengen..Så denne uken har det tatt 1-1,5 time fra jeg legger henne og til hun sovner... Og så skal jeg legge 3åringen innimellom skrikingen fra vesla... *sukk* I tillegg våkner hun en eller to ganger i løpet av natten, og da er det på an igjen, og da kan det også ta en time... Gleder meg til denne fasen er over.....
Sunniva78 har to små Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Kjenner meg igjen der ja... Var ikke bare-bare når han begynte å reise seg opp i senga. Det er over 2 mnd siden, men enda må vi inn og legge ham ned noen ganger før han sovner. Men det er jo kalrt ikke så mye styr som i begynnelsen, så det er en fase det der. På natta hender det han reiser seg opp, men er bare å gi smokken og legge ham igjen. Håper det går seg til fort, skjønner det er slitsomt når man er alene i tillegg!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 er heldigvis bare alene med barna en uke i måneden, så fra og med lørdag kveld er vi to som kan gå ut og inn. Hadde det samme styret med eldste, og det går seg jo til etter hvert, men fyttigrisen så fælt det er når det står på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå