Gå til innhold

Min gutt på 1 år har ikke tid til og sitte i fanget lengre,,noen andre?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vill han bare rundt og gå.Tar jeg han opp i fanget,vill han bare komme seg ned igjen.Har ikke tid til kos eller noe annet.Har mest ikke tid og drikke melken sin heller.Er mye og utforske nå,men uansett.

Skrevet

Hehe, sånn er det her og, og min er 10 mnd ;) Må bare bort å stjele litt kos av og til :P

Skrevet

Ja,må være raske kos,hehe.Går greit når jeg står med gutten min eller går rundt.Men når jeg setter meg ned på sofaen,så er det ned ned...Har aldri tid:)

Skrevet

Eldste vår hadde en sånn periode, og så ble han ordentlig kosegutt igjen :-) Snart tre, og liker fortsatt å sitte på fanget og kose innimellom. Så det er håp. Vesla har i grunnen aldri vært veldig kosete, men noen ganger kan hun kose bittelitt på fanget. Men helst skal det skje noe, ellers vil hun tilbake på gulvet.

Skrevet

Min gutt på 8 mnd har vært sånn en stund... skal bare utforske alt rundt og har ikke tid til å sitte på fanget i to sekunder. Unntatt med pappaen når de hører på musikk.

Skrevet

Bra og høre;:)Håper han får mer tid til kos etter en stund.Min første gutt og jeg har adhd.Håper ikke den minste får det:):)Gøy og se så flinke dem er.Bare 1 år og kan så mye.Så lur osv.Går så fort.Blir overasket hver eneste dag.Hele tiden noe nytt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...