Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere kvalmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 5 og har vært kvalm ett par dager til og fra. Kastet opp i kveld. Synes det er veldig tidlig! Forige svangerskap var jeg mest uvel til tider og noen ganger kvalm om kveldene men det begynte ikke før i uke 7-8.

Noen flere så tidlig? Nesten som jeg tror det kan vært psykisk, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært småuggen siden rett etter eggløsninga jeg.. :P

men "den" kvalmen har ikke begynt før i uke 7 ..

kaster ikke opp,men er kvalm hele dagen.. :/

er 8+3 i dag..

Skrevet

hær bynte kvalmen skikkelig i uke 7...d er visst ikke bar emeg:-P var uggen helt fra starten jeg og men ikke sånn veldig før i uke 7. ..men d er ikke akkurat noe morsomt da:-P

Skrevet

jeg var dårlig fra dag en!! er 10 uker i dag,og føles som om kvalmen er litt på vei ned.. har ikke kastet opp noe denne gangen da,det gjorde jeg med førstemann... da var det en "annen kvalme".. merkelig det der...

Skrevet

i mitt forrige svskap begynte kvalmen i uke 5 ja, nå er jeg snart 4 uker på vei..så jeg bare nyter det enn så lenge.. ;)

Skrevet

Ble visst litt tidlig kvalm... ble kvalm allerede før ikm.....

Så fant ut at det ble i uke 3+2.....

Skrevet

Jeg ble nok kvalm lenge før jeg i det hele tatt ventet på mensen så nå har jeg vært kvalm i 9 uker og bynner endelig å bli litt bedre.... :)

Skrevet

Ok, takk for svar! Da er vel det også "normalt". Ønsker dere ikke kvalme, men glad det ikke bare er meg. :)

Skrevet

Jeg var litt kvalm i forrige uke (uke4) mens denne uken som har gått har jeg ikke kjent noe i det hele tatt. Så spent på om det kommer igjen...men hvis jeg ligner slekta, så blir jeg ikke nevneverdig plaget med det.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden jeg var 4+4, pga kvalme og svimmelhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...