Lykkelige-tulla Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva gjør dere??? Holder på å bli gal!!! Dete har pågått i 4 måneder nå...
Gøril (210406) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Sjelden gang har snuppa vært våken slik og da har det hjelpt at jeg og hun går på stua og legger oss... kanskje leser litt, men stua er absolutt beste plassen å sove da sover hun godt.. Vår jente har heller det at hun våkner hver natt, men skal inn til oss og da sover hun der. jeg syns det er slitsomt innemellom så jeg kan ikke tenke meg hva du sliter med.. snakk med HS
Lykkelige-tulla Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Hm vi har vært i kontakt med flere helsesøstre og de kan dessverre ikke komme opp med noe som kan forklare dette, eller hva vi skal gjøre... Er derfor ganske frustrert...
Dunderklumpen Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Uff! Det kan være at hun har væske i øret!? Det er tydeligvis meget enkelt å få undersøkt dette. En venninde har nemlig en gutt som også var våken om natten slik du beskriver, ikke sur eller lei seg, bare lys våken. Tilslutt fant de ut at han hadde væske i øret. Han fikk dren og så sov han hver natt. Det skal sies at han ikke pratet så godt grunnet nedsatt hørsel, men venninden min mener at det ikke er slik alltid - altså at de godt kan ha god nok hørsel og dermed godt språk, men allikevel ha nok ubehag av væsken slik at de ikke får sove. Ellers er det kanskje sånn som vi har det: Vår lille to-åring (jente) våkner også hver natt og vil inn til oss, og de fleste nettene sovner hun, men ikke alle og det er utrolig slitsomt. De nettene hun ikke sovner igjen så prater hun og skifter stilling en million ganger og vil ned på gulvet etc etc. Jeg har tenkt at det er fordi hun nettopp har fått en lillebror (4 mnd) og at det er en ganske stor omveltning i livet hennes i tillegg til det å bli 2 år som kan være utfordrende nok, men så foreslo altså venninden min dette. Jeg trodde ikke at det kunne være det ettersom hun prater som en foss og meget tydelig, men det er jo greit å få det avkreftet evt bekreftet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå