Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 har en liten gutt som kom 16 dager før termin... han blir 1 mnd på lørdag... og han har enda ikke smilt:( syns d er litt rart jeg:(
~~ElleMelle~~ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Blikkontakt fra første dag, og smil fra ca 3 uker.
Mama B Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 min gutt ble født 18 dager før termin. Blikkontakt kom vel ganske fort, og bevisst smil etter ca tre uker.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 ok.. da er min sein ellers så er d noe galt.... d er jo d jeg tror selv... off grusomt d her....
en deilig gutt:) Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Slapp av! Jeg fikk en gutt 16 dager før termin. Han smilte ikke skikkelig før ca 2,5 mnd. Nå er han 4 mnd og smiler og ler masse! Ikke vær redd gå heller på helsestasjonen og spør. Alt er sikkert helt ok!
AO3 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Min ble født 12 dager før termin, og er nå 4,5 uke gammel. Han har heller ikke smilt ordentlig (tror vi, fikk en slags grimase i dag, men er usikker på om det var en grimase, eller om det var et ordentlig smil). Han virker helt normal ellers, og vi stresser ikke noe med det - selv om jeg gleder meg veldig til første smil kommer!! I Gro Nylanders bok sto det at første smil vanligvis kommer når de er mellom 4-6 uker gamle.
Mama B Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde heller ikke villet stresse med det enda altså. Alle barn er forskjellige! :-)
camosilla Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Min smilte ordentlig for første gang når han var 5 uker. Oldemor fikk det første smilet, og var skikkelig stolt:) Det var mange ganger før det at det så utsom han smilte, men det var nok bare grimaser.
Trulte76 Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Beviste smil var han vel 3 uker. De smiler mellom 3-6 uker Så ikke bekymre deg du Blikkkontakt synes jeg han har hatt heleveien. HAr vært veldig våken i blikket fra dag 1. Så 1 uke vil jeg iallefall si jeg hadde blikk kontakt.
mirakel2 Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Hei. Kjente meg så godt igjen i din fortvilelse over at gutten din ikke har smilt. Min første ble født 6 uker før tiden- og det tok tid før hun smilte første gang. Jeg ventet og ventet og var 100 % sikker på at noe var gale. Hun var nesten 9 uker før hun smilte bredt til meg- og har smilt siden:-) Min andre datter sparte også på smilet- og hun er født til termin. Da var jeg også beskymret. Men hun hadde kolikk og var nok mer opptatt av å skrike enn å smile.Hun var vel nærmere vel 7 uker før smilet kom. Hun også har vært en smilende jente siden. Så slapp av, ennå kan det gå noen uker. Husk å korrigere alderen hans. tell uker fra termindatoen du. Ikke beskymre deg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Blikkontakt helt fra fødselen, smil 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå