BobleKroppen Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Har dere blitt invitert med jobben deres selv om dere er i permisjon? Eller kanskje samboer/mannens jobb skal ha:) Jeg skal med jobben min, på hotell...julemiddag som vanlig. Ikke overnatting da. Med mannen sin jobb skal vi på noe revy i oslo, også ut å spise julemiddag etterpå Dere da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jobben skal ikke ha noe julebord men skal være med gubben på hans:) Middag og noen drinker.Første barnevakt
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Skal på julebord. Med overnatting, har ikke spesielt lyst for å være ærlig, men har sagt vi kommer. Jeg og samboer jobber på samme sted. Svigermor skal ha lillegutt, hun hadde ham over natten for noen dager siden for å "øve", og det gikk som en drøm.
SmashingMummy Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jaaaaa! Jeg er ferdig utdannet den 15. desember, den 17. desember er det avslutningsfest/julebord med hele kullet Det skal bli sååååå deilig! Julebord med jobben rekker jeg ikke, da er jeg midt i examenslesing.
Silje`mor Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Skal på julebord med jobben, gleder meg sykt mye. Må bare finne et sted å campe så jeg slipper å komme mindre edru hjem til barna..
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Vi har aldri julebord på jobben, men vi pleier alltid å gå ut og kose oss litt før jul. Sambo driver for seg selv, men har leid seg inn i et firma i 2 år nå. De holder julebord med følge. Tror nok jeg dropper det i år. I år har vi 2 barn, og må ha 2 forskjellige barnevakter (besteforeldre på begge sider kvier seg litt for å ha begge samtidig siden vesla er så liten enda).
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Skal på julebord med jobben. Gleder meg En av de første festene etter at prinsessen kom til verden, som forøvrig skal være hos en av filletantene sine. Jeg kommer nok også til å natte over der, slik at jeg kan ta morgenammingen... Tulla er bare 10 uker når julebordet arrangeres.
Pille~Pernille Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Skal på julebord med jobben min, og samboer (vi prøver på nytt) skal med jobben sin. Vi har julebord uten følge, de har med men jeg blir ikke med. Trives ikke så godt på fest med så mange jeg ikke kjenner jeg
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Jeg skal være med selv om jeg er i permisjon ja. Vi drar sammen, jobber samme sted. Ikke vært på julebord på 3 år, så det blir kjekt. Selv om det ikke kan bli sent siden vi skal tidlig opp og jeg er gravid igjen så er det kjekt å komme seg ut litt.
BobleKroppen Skrevet 17. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2008 Okei:-) Ett spørsmål til da jenter.. Hva skal dere ha på dere på julebordet da? Hehe...den lille sorte?
Edelweis Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 vi skal på julebord med jobben hans etter jul vi. skulle vist på weekendtur med kiel ferga. vet ikke om jeg får barnevakt enda jeg da, men håper på det. vil ikke la den gå i fra meg liksom =)
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Vet ikk eom det blir julebord med jobben (mulig det kræsjer med noe annet), men jeg skal på privat julebord med venninner. Og da blir det nok jeans og en kul topp.
Barbafin Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Skal på julebord med mannens jobb, ettersom jeg er uten jobb for tiden. Det blir nok mer "den store sorte" heller enn den lille.... hehe. Har ikke helt funnet tilbake til match-vekten enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå