Gå til innhold

Noen som kan anbefale en vinterdress til en på 9mnd+ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten krabat på snart ni mnd som både krabber og reiser seg. Regner med han kommer til å gå i løpet av vinteren.

Må derfor ha en dress som tåler krabbing, samtidig som den er smidig og myk nok for de første skrittene. Ser også for meg litt sitting, så er vel greit at den er vanntett (i allefall polstring i rompa og på knærne).

Noen tips?

Helst ikke Reima, er for dyrt.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte akkurat t minsten her på Europris faktisk,den kom best ut i test hos tv2 hjelper deg og koster 299,- den er polstret i rompe og kne,og med for,er oxo vanntett til en hvis grad,kjempe nå som været er sånn halvveis,og kan fint bruke vinterstid oxo. gutten min er 10 1/2 mnd,og minste str de hadde var 92,men fint å ha no å bevege seg i,de skal jo tross alt ha litt tøy under dressen oxo uten å bli helt ubevegelige ;) du får oxo med fleecejakke og bukse på kjøpet! fargen er sort,litt refleksgrått og litt oransje,knalltøff t gutt :) meget fornøyd!

Skrevet

ticket to heaven! (fåes billig å nesten ubrukte på finn.no)

Skrevet

har "ticket to heaven" - "sko" t minsten,og det merket kan virkelig anbefales,men koster deretter oxo ;)

Skrevet

Takk for svar begge to! Får ut og sjekke litt.. :)

Skrevet

Hei;-) Jeg har ei jente på 9 mndr . Vi har kjøpt dress fra refleks i strls 80. Den er ikke for tykk,helt vanntett og koster 399.

Skrevet

Syns Reima dress er super bra. Fås nesten ubrukte på finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...