Gå til innhold

Konklusjonen ang. pris på bleier: Pampers billigst på Rema1000, Libero billigst på Kiwi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, her i gården er det Pampers som funker best, så jeg handler på rema :)

Skrevet

Jeg handler Pampers Babydry på Rema! :)

Den desidert beste bleien! :)

Skrevet

Synes også Pampers er de desidert beste bleiene. Synes Libero sine bleier er harde og klumpete, og når de er fulle av tiss, synes jeg hele bleia blir en stor hard klump.

Men har rema 1000 bleiebonusavtale?

Skrevet

Ånei, her i huset er det kun Libero som funker ;) Kiwi er på veien til og fra barnehagen, så det passer jo fint!

Skrevet

Nå har jeg ikke lest linken, men her er libero billigere på Prix. Vi har Kiwi og Prix som nærbutikker, så jeg har regna på det og kom fram til at det var et par kroner billigere på Prix (da forutsatt at man har medlemskort). Ikke det helt store, men siden vi handler der uansett, er det jo greit at det er bittelitt billigere :)

Tror jeg husker at regnestykket var: prisen pr bleiepakke var den samme, så forskjellen blir 10 kr i rabatt pr pakke på Prix vs hver femte pakke (eller er det hver fjerde?) gratis på Kiwi. Da kom Prix ut med noen kroner mindre for fem pakker.

Men det er mulig vi har en ekstra billig Prix, kanskje? :P

Skrevet

Hver fjerde pakke gratis på Kiwi, ikke hver femte. Så da blir nok regnestykket litt annerledes. Men sikkert ikke snakk om så mange kronene :-) Du må da sammenligne hva tre pakker bleier (den fjerde får du gratis) på Kiwi koster i forhold til fire pakker (med rabatt) på Prix. Så hvis vi antar (som et eksempel) at bleiene i utgangspunktet koster 50,- for ei pakke begge steder, betaler du 150,- for fire pakker på Kiwi (med bleieavtale) og 160,- for fire pakker på Prix (med 10 kroner rabatt per pakke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...