Gå til innhold

Da gikk det ikke denne gangen heller:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen for fullt i dag tidlig, så da gikk denne runden også den veien høna sparker...:-(

Er litt ekstra skuffet denne gangen siden jeg hadde begynt å tro at det kanskje hadde lykkes. Det var mye som var annerledes denne gangen: Ingen av de vanlige PMS-symptomene, kvalm fra 12 dager etter inseminasjon, veldige stikkinger i magen i går....Og så kommer den hersjens mensen i dag - 2-3 dager etter forventet!! For en nedtur!!!

Men jeg får vel prøve noen flere ganger før jeg gir opp...sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist og dumt :-(

Ta godt vare på deg selv..

Trøsteklem fra

Skrevet

Så vondt da..

Skjønner skuffelsen...

Sender over bøttevis med omtanke..

Skrevet

huff så trist !

stor trøsteklem til deg.

Skrevet

HUFF - så kjedelig å høre!

Føler med deg..

Håper du raskt er ved godt mot igjen..

Skrevet

Æsj, veldig kjipt... skjønner så godt at du er skuffa. Men ikke gi deg!

Skrevet

Det var leit å høre, Pollyanna67, sender deg gode tanker og så synes jeg det er fint å lese at du ser fremover : )

Skrevet

Uff den nedturen er ikke lett å ha med å gjøre. Iallefall når man ikke har prøvd flere ganger og lurer på NÅR skal jeg bli gravid.

Sender deg en bøtte med trøsteklemmer :-)

Skrevet

Det var veldig leit! Du vet jeg føler med deg!:)

Jeg har troen på at du snart blir gravid!

Mange

Trøsteklemmer :)

Skrevet

Skjønner skuffelsen din så innmari godt. Er så ufattelig urettferdig når det skjer.

Vi må bare løfte hodet igjen når vi kommer litt ovenpå igjen, og se fremover. Krysser fingrene for oss.

Det skal bli vår tur snart....Stor klem fra meg.

Skrevet

Kjenner den skuffelsen ja......

Stå på pollyanna, du klarer det til slutt !!

Skrevet

Det er skikkelig kjipt hver eneste gang man ikke lykkes, uansett hvor mange ganger man har forsøkt. Spesielt når man har begynt å få forhåpninger. Skjønner godt at du er lei deg, men du skal se det lykkes til slutt! :)

Stor klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen for all støtte og oppmuntring!

Blir vel å prøve et par-tre ganger til før jeg eventuelt kaster inn håndkleet / går over på IVF (har ikke helt bestemt meg ennå for hvilket av de to alternativene det blir), men muligens bevilger jeg meg en måneds pause nå for å samle meg litt. Det er ganske psykisk slitsomt med all denne testingen, ventingen og ikke ane hva som skjer (det vet jo de aller fleste av dere alt om!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...