Pollyanna67 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Da kom mensen for fullt i dag tidlig, så da gikk denne runden også den veien høna sparker...:-( Er litt ekstra skuffet denne gangen siden jeg hadde begynt å tro at det kanskje hadde lykkes. Det var mye som var annerledes denne gangen: Ingen av de vanlige PMS-symptomene, kvalm fra 12 dager etter inseminasjon, veldige stikkinger i magen i går....Og så kommer den hersjens mensen i dag - 2-3 dager etter forventet!! For en nedtur!!! Men jeg får vel prøve noen flere ganger før jeg gir opp...sukk.
Månestråle75 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Uff, så trist og dumt :-( Ta godt vare på deg selv.. Trøsteklem fra
Ugla er mamma! Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Så vondt da.. Skjønner skuffelsen... Sender over bøttevis med omtanke..
lillebie på`n igjen Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 huff så trist ! stor trøsteklem til deg.
bimsalabim Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 HUFF - så kjedelig å høre! Føler med deg.. Håper du raskt er ved godt mot igjen..
Storkmor? Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Æsj, veldig kjipt... skjønner så godt at du er skuffa. Men ikke gi deg!
bumpi de bump Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Det var leit å høre, Pollyanna67, sender deg gode tanker og så synes jeg det er fint å lese at du ser fremover : )
satser & vesla Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Uff den nedturen er ikke lett å ha med å gjøre. Iallefall når man ikke har prøvd flere ganger og lurer på NÅR skal jeg bli gravid. Sender deg en bøtte med trøsteklemmer :-)
Kath:) Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Det var veldig leit! Du vet jeg føler med deg! Jeg har troen på at du snart blir gravid! Mange Trøsteklemmer
Nergård Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Skjønner skuffelsen din så innmari godt. Er så ufattelig urettferdig når det skjer. Vi må bare løfte hodet igjen når vi kommer litt ovenpå igjen, og se fremover. Krysser fingrene for oss. Det skal bli vår tur snart....Stor klem fra meg.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Kjenner den skuffelsen ja...... Stå på pollyanna, du klarer det til slutt !!
Eira2010 Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Det er skikkelig kjipt hver eneste gang man ikke lykkes, uansett hvor mange ganger man har forsøkt. Spesielt når man har begynt å få forhåpninger. Skjønner godt at du er lei deg, men du skal se det lykkes til slutt! Stor klem
Pollyanna67 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. november 2008 Tusen takk alle sammen for all støtte og oppmuntring! Blir vel å prøve et par-tre ganger til før jeg eventuelt kaster inn håndkleet / går over på IVF (har ikke helt bestemt meg ennå for hvilket av de to alternativene det blir), men muligens bevilger jeg meg en måneds pause nå for å samle meg litt. Det er ganske psykisk slitsomt med all denne testingen, ventingen og ikke ane hva som skjer (det vet jo de aller fleste av dere alt om!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå