Gå til innhold

Bekkenløsning og kosthold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

jeg har hatt kraftig bekkenløsning bak, og nedover lårene fra uke 15 ca.

Plutselig ble det ikke så ille bak, men det satte seg foran, lysken, skambenet. Fy f. så vondt. Så her har det ikke blitt mange bevegelser eller søvn eller noe. Forferdelig.

Men, som alle vet, for å ikke legge på seg må man bevege seg , og ikke spise mer enn man forbrenner.

Så, vi som da ikke får trent, gått lange turer hver dag, eller gjort stort, hva kan vi da ligge på i måltider om dagen??

Jeg spiser frokost, middag og knekkis på kvelden. Og frukt og litt annet sunt i mellom der.

Går i egg og avocado og sånt.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg for min del skal unngå å rase opp. Er nå på 101, og star tvekt var 87 da jeg ble gravid.

Noen som vil dele med meg hva de kansje tenker om det, og hva dere med bekken gjør?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er i nesten samme båt:( jeg har gidd opp, og har et VELDIG dårlig kosthold,, godis og brus hver dag... har gått opp 8 kg (29 uker)! men jeg er ikke lei meg for det, sånn blir det når en ikke har noen muligheter..

har ikke dårlig samvittighet heller, for det er så vondt at siden jeg må gå med den smerten hele tiden og er bevegelseshemma, må jeg trøste meg med noe:( veldig dårlig holdning, men jeg takler dårlig denne tilværelsen!

Skrevet

Jeg har også bekkenløsning, og er overvektig. For meg er det eneste som hjelper å bevege på seg, faktisk...Jeg prøver å gå så mye som mulig, det er kjempevondt de første 10-15 minuttene, så blir det bedre og bedre - akkurat som om det myknes litt opp, på en måte. I tillegg går det fint å trene spinning, styrke og svømmimg. Jeg har fullstendig panikk for å legge på meg for mye, så jeg anstrenger meg for å prøve å holde vekta. Det innebærer også at jeg spiser sunt, ikke godteri og potetgull, og mye frukt og grønt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...