ann1986 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Emilie er nå to mnd og legger bare på seg 70g i uka stakars! Er det noen som har noen tips hva jeg kan gjøre? Gir ho mme og vi har vært på sykehuset meg ho og det viser seg at hun er ille skjev i nakken og at mest sannsynlig blir spisinga bedre når ho får fikset dette=) men lurte på om det er for tidlig med velling? I Svergie gis det fra 1-2mnd har jeg hørt...
Zitro Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde ikke startet med velling, har aldri hørt at det anbefalles så tidlig i sverige heller. Gi heller mme hvis du har for lite melk.
Balder911 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vi bor i Sverige, og sliter litt med det samme, men min er tre mnd. Ble anbefalt å vente et par uker til med velling, så tror heller ikke det er vanlig at det anbefales så tidlig i Sverige:) Spør HS før du gir noe ialllefall:)
Isabella12 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ville ikke gitt velling før jeg hadde snakket med hs og lege, tarmene hennes er ikke klare for det - det er derfor de sier aller, aller tidligst 4 måneder. Snakk med en hs du stoler på, det ordner seg sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå