Lillevenn33 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har akkurat fått konstatert en MA og fikk en medisinsk abort i dag. Er bare kjempe ivrig på å begynne med prøvingen igjen. Hvor lang tok det før dere fikk EL igjen? Eller tok dere pergo? Ønsker å høre erfaringer.
Sinega Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Dette er jeg også veldig interessert i! Jeg hadde en MA i forrige uke og var til utskrapning. Nå lurer jeg veldig på hvor lang tid det vil ta før mensen kommer igjen. De sier 4-6 uker, men jeg frykter jo at de opp mot 40 dager lange syklusene mine skal gjøre at jeg må vente mye lenger... Noen som har erfaringer? Jeg har gått på en pergokur og fikk full klaff. Skal går på pergo igjen. Men da må jo mensen komme..
Englita Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hei. Har vært gravid 3 ganger og har PCOS. Første gang ble jeg gravid med pergotime etter 12 mnd, annenhver syklus fikk jeg pergo. Andre gang med pergotime og metformin i 9. mnd, mistet sent i svangerskapet, i uke 30. Tredje svangerskapet sa legen jeg hadde en MA, vi ville vente å se om det ble til et foster, men i sv.uke 7 / 8 endte det opp med en SA i slutten av mai i år. De sa jeg måtte vente 3 mnd før jeg prøvde igjen. Begynte på pergo i sommer ( hadde en gammel resept liggende), går på metformin 1500 mg. Ble gravid nå rundt den 23.eller 24. oktober, dette vet jeg for jeg fikk en eggløsningssprøyte av gynekologen. Full klaff der! For å få mensen kan man få et hormon (tbl.form) av legen som jeg har glemt hva heter. Etter SA fikk jeg ikke mens før i juli. Håper bare det går bra denne gangen. Er så spent, men tar en dag av gangen.
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hei! Kva er ein MA? Korleis er det å abortere? Eg har også PCO og har nettopp slutta på ppillen, håper å bli gravid, men ser jo her inne kor vanskelig det kan være.
mortilgutt Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Er det Primolut du tenker på, som du har gløymt namnet på?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 jeg har skrevet mye om dette på hjemme sia mi.. www.grysom.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå