stratosen_er mamma_ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 har slutta å gi mini pupp om natta nå...får som regel før han sovner i 23-tiden (ja han sovner ikke før) og da kan han våkne et par ganger om natta men han får smukken og roer seg med en gang...gir han igjen på morningen som varierer litt fra 6-8 alt etter som...får mat hver 3.time om dagen ca...litt oftere på morningen siden han ikke får om natta...er d lite?? han skriker jo ikke på natta så jeg tenker at han ikke trenger nattmåltidene da... hva gjør dere??
løcky Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 her sover minsten hele natta igjennom uten å få mat, han blir tre månder neste uke og har gjort dette en liten stund. så lenge han legger fint på seg og virker fornøyd er det ingen grunn til å gi han mat om natten, det har jeg fått beskjed om av min hs til begge gutta i hvertfall og det har gått kjempe fint her.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Du er heldig :-) Så lenge han ikke protesterer når du gir ham smokk, er det jo supert. Da trenger han det tydeligvis ikke da. Er jo mange som sover natten gjennom uten mat fra de er noen uker gamle også da. Nyt det. Min er 8 mnd og forlanger fortsatt mat en gang på natten, har ikke ork til å avenne... (får mme da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå