Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har sett på noen duo vogner som finnes i mange mote-farger...lime limegrønn,turkis, rosa og knall rød. Jeg vet ennå ikke hvilket kjønn barnet mitt er,men siden jeg har tenkt å selge vogna videre en gang i fremtiden vil jeg ikke ha noen motefarge. Derfor tenkte jeg å ta den rød vogna,men blir det helt feil hvis jeg får en gutt? Kan jeg få deres mening på dette? Personlig synes jeg dette går helt bra, men er kjekt med andres meninger også.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg har en rød vogn til min gutt
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 jeg har også rød vogn til min gutt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Synes det går helt bra jeg. Har blå vogn til jenta.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hei! jeg brukte blå vogn til jenta mi og nå bruker jeg rød til min gutt.
LegallyBlond Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Rød vogn går veldig bra til gutt. Kjenner flere gutter med rød vogn, og hadde ikke nølt med å kjøpe den fargen til mine egne heller.
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Vi har hatt rød Quinny Zapp til gutten vår. Syntes den fargen var finest.. )
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Min mening er at rød vogn til gutt er ofte bedre enn rød vogn til jente :-) Tenker da på rødt og rosa fargeklæsj, ikke verdens undergang det altså, men poenget mitt er at du trenger ikke bekymre deg for å ha rød vogn til gutt, syns røde vogner er kjempefine jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Enig, rød vogn til gutt er helt ok. Fint til marine, sort etc. Men jeg ville ikke hatt rød dypvogn, syns det er litt for knæsjt til en liten babys, men dermot som sportsvogn er det kult. Vet ikke om det er den enkleste fargen å selge, har inntrykk av at sort eller brunt er det mest lettsolgte om dagen
gullis og snuppis Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Jeg er enig med anonym som mener at rød vogn kan være finere til gutt enn til jente - pga at det ofte kan bli litt kræsj med mye rosa tilbehør... Rød vogn er kjempefint, men ikke sammen med dyner, pledd ol i rosa. Det er nå min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå