Gå til innhold

Lister meg inn her

Gjest

Anbefalte innlegg

Testet endelig positivt igjen etter en MA i august.. Enda veldig tidlig så jeg vil ikke rope et jungende Hurra! Men lister meg heller forsiktig inn her og håper at spiren er kommet for å bli.

Har termin 29,juli enn så lenge og tror at det kommer til å bli en litt bekymringsfull tid de første 20 ukene (mistet i uke 18 sist gang og kommer nok ikke til å senke skuldrene før jeg er over dette nå)

Er det mange av dere som har hatt tidlig ultralyd fordi dere har mistet før? Jeg ønsker gjerne å ha en rundt uke 8-9 bare for å se at det virkelig er liv laga og kanskje slik at jeg slipper å gå å bekymre meg i flere uker...

Fortsetter under...

Skal ringe legen på tirsdag tenkte jeg, og høre hva slags oppfølging de tilbyr. De sa at jeg skulle få skikkelig oppfølging hvertfall så jeg skal kreve mitt =)

Det som er vanlig her er to ultralyder en i uke 11-13 og en i uke 20-23. Så håper på å få en før uke 11-13 og kanskje en før 20-23.. Men vi får se hva legen sier. I verste fall så får jeg bare gå privat og betale det selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...