Trulte76 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 er det samme som med grøt? At man må vente til de er 4 mnd? Min lille gutt har begynt å våkne oftere på natta, enn det han har brukt å gjort. Men han er bare snart 3 mnd. 3mnd er vel kanskje litt tidlig for velling? Jeg har nok melk, så mme som tilegg er ikke vits i .. Han blir tydligvis fort sulten igjenn på natta. HAr en stor gutt som spiser mye
Julimams Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Det er HELT vanlig at barn omkring 3-4mnd begynner å våkne oftere på natten for mat. Dette fordi de ofte har en voksespurt på denne tiden og trenger mer mat og har "økedager" en periode. Jeg ville ikke begynt med velling eller grøt før barnet er 4 mnd. Velling ville jeg ikke begynt med uansett, men det er meg=)
Trulte76 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 jeg har to fra før, og aldri brukt vellingtil de. nr 2 hun begynte slik 1 uke før hun var 4 mnd, da begynte jeg forsiktig med par skjeer grøt på kvelden, og da ble hun som før..våknet bare 1 gang pr natt igjenn..men hun hadde også flatet ut på vekta. Noe jeg tviler på han her har gjort..god og lubben i kinnene ja Så da venter jeg til han er 4 mnd
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg gir velling til min på 4,5 mnd, på kvelden. Fordi hun tydeligvis ble bråmett av grøten og ikke fikk i seg nok når hun var trøtt, så da våknet hun masse i timene frem til midnatt for påfyll.... Så vi gir velling nå, til grøtmåltidet "er fullt" på formiddagen. Da tenkte jeg å begynne med grøt på kvelden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå