mom2agirlandaboy Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Vi har vært prøvere i over et år. Har regelmessige sykluser og påvist EL, samt mannen min har sjekket kvaliteten på svømmerne, og de bra:-) Så vi er friske, men sliter med å bli gravid. Vi har et barn fra før, som vi også brukte 1 år på, så vi er heldige. Men drømmen om et barn til er veldig veldig stor. Har vært hos GY idag. Hun skal sende inn søknad om kikkhullsoperasjon, for å sjekke om jeg kan ha tette eggledere. Skal også søke om prøverør :-) Men GY sa at ettersom vi hadde barn fra før så kunne vi få avslag :-( Det synest jeg hørtes rart ut. Har hørt om flere som har fått prøverør selv om de har barn fra før.... Men skjønner jo at de som er helt barnløse kommer først i køen. Skal bli spennende å bli kjent med dere her inne! Noen kjenner jeg kanskje fra BliGravid-siden. Masse lykke til til alle sammen!
lillebie på`n igjen Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei og velkommen inn hit:o) Jeg kan desverre ikke svare deg på om dere kan få avslag på ivf søknad eller ikke, for vi prøver å lage vårt første barn i danmark, men ønsker deg lykke til med barn nr . 2. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå