Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 etter 33 år å x-antall barn, har jeg omsider fått motet til å kontakte lege for henvisning til voksenpsykiatrien for utredning av adhd (på meg selv) legen kjenner meg godt, men hadde aldri mistenkt meg for å kunne ha det, men da jeg fortalte om mitt liv å alt jeg sliter med HVER dag,så satt han bare med store øyner å måpte,hehe.. jeg har blitt ekspert på å skjule mine "feil", men de som virkelig kjenner meg VET hvordan jeg sliter.. skal bli godt å endelig få hjelp,slik at jeg kan få oppleve verden uten den konstante indre uroen, sinnet, utolmodigheten, oppmerksomhetssvikten++++ om så bare for en dag hadde vært deilig!!))
blond Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Flott at du har tatt mot til deg og gjort noe med det. Og det er veldig bra at du har en flink lege som tror på deg. Lykke til med utredningen!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Så flott!! GRATULERER! Det står det virkelig respekt av :-)
ung@mor Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 jeg gikk også lenge md samme problemene... og var så letta når jeg endelig gikk til min fastlege...!! men nå sitter jeg her et år etter, og har fortsatt ikke fått hjelp...... fordi jeg lærte å lese og skrive i 1 klasse.. men bortsett fra d, så stemmer alt md adhd/add. jepp, d er akurat sånn systemet er.... !!!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 seriøst?? (jeg er HI..) er ikke helt ferdig enda, men psykologen tar meg veldig seriøst. var inne hos henne først på januar, å fikk andre timen uka etter. nå skal jeg til 3. time neste uke. svart på et tonn av skjemaer o.l hun er temmelig sikker på mine antagelser.. men jeg mener jeg lærte å lese å skrive i 1. kl da.. skal se det er det som feller meg også?? DA blir jeg forbannet!!! sliter jo uansett om jeg lærte å lese og skrive liksom.. systemet altså!!! blir frustrert på dine vegner!!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Jeg var flinkeste jenta i klassen, uten sammenligning. ( Sansynligvis flinkere enn alle guttene også, men det er jo ikke så vanskelig) Og jeg har ADHD, utvilsomt. Men jeg fant det ikke ut før nå, og jeg er over 40.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 jepp, da har jeg fått diagnosen adhd.. HI skal snakke med lege over helga ang medisinering:)
Mend@ Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Så bra at du har blitt utredet og fått en diagnose, få satt ord på det som har plaget deg i mange år. Håper det går bra med medisineringen også! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 tusen takk:) godt å få det bekreftet ja:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå