Gå til innhold

Da gikk det helt vest denne gangen også :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte sykehuset i går for og høre hvor mange av mine 5 egg som hedde blitt befruktet og da var det som og få ett slag på trynet.

4 av eggene var ikke gode nok til og brukes og det 5 egget ble ikke befruktet så da er det over og ut for meg.....

Er skikkelig deppa, vet ikke helt hva vi gjør videre, er det noen her som har blitt gravide etter 4 forsøk???

Vet ikke om jeg klarer en gang til med så stor skuffelse, vi som hadde så troa denne gangen, spiste masse vitaminer og sluttet nesten helt med brus og godter men det er jo tydelig at ikke det hjalp noe ble heller verre.

Har alltid fått befruktet egg på de andre forsøkene mine..

bhuuuuuuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette var leit å høre! det må være et hardt slag i trynet for å si det sånn.... vet ikke hva jeg kan si for å trøste i en slik situasjon, annet enn at jeg forstår deg veldig godt og kjenner følelsen av å ikke kunne gjøre noe fra eller til heller! det var bare sånn denne gangen var "ment to be". Du må bare forsøk å se fremover, og tenke at neste gang skjer det! det er lov å være lei seg i en sånn situajson!

stor trøsteklem fra

Skrevet

Hei

Skjønner godt at dette er en tung dag for deg! Så mange medisiner og hormoner til ingen nytte.... Og har stor forståelse for at det nå er vanskelig å se for seg et nytt forsøk. Har desverre ikke noen solskinnshistorier om meg selv, men ser at de fleste lykkes til slutt. Dersom de ikke gir opp.

Vi ga opp etter 3 forsøk, og sitter nå med verdens skjønneste adopterte sønn. Så selv om vi ga opp, resulterte det i noe godt likevel:-)

Har startet på IVF for å få søsken til han, og vi vet begge at det kan bli en nedtur. Men har så lyst å forsøke med fryse-eggene vi har, og går ikke det blir det adopsjon igjen. Denne gangen tar jeg akupunktur. Noe som gir bedre eggkvalitet, forhold i livmoren, mere overskudd og mindre plager ved hormonbehandling. Kanskje noe du kan prøve om du forsøker igjen?? Vet om flere som har fått egg av kjempegod kvalitet ved å ta akupunktur. Da jeg var langt nede etter sist MA, ga det meg pågangsmot igjen når noen kom å fortalte meg om hjelpen dette kan gi. Så prøver bare å sette mot i deg igjen....

Lykke lykke til, ønsker det aller beste for deg!

Klem fra meg :o)

Skrevet

Så utrolig trist at det ikke lykkes denne gangen, vet så godt hvordan du har det nå. Har vært der jeg også.

Men siden du ønsker å høre fra noen som har lykkes skriver jeg til deg.

For oss klaffet det på 5 forsøk, og 5 forsøk igjen da vi prøvde å få søsken. Så tilsammen 10 forsøk ble det på oss.

Noen forsøk ble avbrutt, men de fleste gangene fikk jeg satt tilbake egg, men ble ikke gravid, og 3 ganger ble jeg gravid, men mistet i uke 5,7 og 8. Så veien var lang å krunglete for oss, men heldigvis så lykke vi til slutt.

Ville bare ikke gi oss, og er jo glad for det i dag. Men fy søren så tøft det var til tider.

Ønsker det lykke lykke til videre, håper virkelig det klaffer en vakker dag.

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...