bkatrine med bitteliten spire Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvordan går det med dere? Noen symptomer? Selv har jeg ingen ennå, litt "støl" i magen men....tør ikke håpe på noe så venter på at dagene snegler seg avgårde frem til 24/11. Forøvrig må jeg si at Progestan stikkpiller er noe sølete greier.....
øynesomtinntallerkner Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Fikk satt inn i dag så jeg kan vel ikke påberope meg noen symptomer enda:) Litt vondt i magen kjente jeg på når jeg kjørte hjem, håper ikke det er et dårlig tegn. Akk o ve så spennende dette er!!
lizz75 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Hei alle uke 46 ere:) Fikk satt inn eit åttedelt egg i går så no er det berre å vente..... Legen sa eg hadde hovne eggstokker og at eg kunne bli litt dårlig etter innsett særlig viss eg blei gravid, så no går eg nesten og håper på å bli dårlig:) Men merker ikkje noko, berre forkjølelse som herjer med kroppen.... Er redd eg hoster egget ut snart:) Korleis går det med dåke andre?
øynesomtinntallerkner Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hvordan dårlig da mente legen..? Jeg kjenner stikking i underlivet og så er jeg kvalm, men i og med at det er en dag siden innsett tviler jeg på at det er svangerskapskvalme. Heller noe jeg innbiller meg. Innbiller meg jo alt mulig snart. Apropos hoste ut egg, jeg tør nesten ikke gå på do he he...
babyblomsten Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Hei Jeg fikk satt inn 2 egg fredag.. de brukte lang tid på å sette dem inn.. måtte drikke xtra vann, holdt på å tisse meg ut.. er også støl nedider.. Men går bra!! Hva er det jeg ikke må gjøre og gjørenå da???? HAr så lyst å ta test men må klare å holde meg!! kan ta hjemme test 27/11 Et lite spm. når vi tar proogestan som er for å produsere HCG, slår det ikke da ut på en test uansett, eller har jeg missforstått noe her ?? Syns også at stikkpillene er noe SØL. lukter ikke særlig, og kommer jo sakte men sikkert litt å litt ut igjen.. ikke mye da.. Men tørr jo nesten ikke gå på do før MANGE timer etter på... klæm
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Hei hei Gratulerer som ruger alle Jeg fikk satt inn et 8-delt egg i går, og er på rugedag 1 i dag Vet av erfaring at tiden vil snegle seg av gårde ja. Ingen symptomer enda. Fikk 1, kanskje 2 på frys. Alt er bedre enn ingenting. Hva med dere andre? Tenk, noen av oss er gravide i jula i år Klem fra
laban80_lilleguttogentilpåslep Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Hei sann Jeg fikk satt inn ett flott egg på onsdag, har sliti med overstimulering. Har 10 på frys nå og håper at lillemann får en bror eller søster kanskje snart:) Ønsker alle lykke til:)
tomtom:O) Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Hei uke 46 jenter:O) Vi var også å satte inn ett perfekt fryse egg på onsdag. Hadde ikke delt seg videre men de mente sjansen var stor for at det bare var forsinkelse grunnet nedfrysingen. Så sitter her da og krysser fingre og tær:O)! Ang sympt.: har aldri hatt fryse forsøk før og har derfor heller ikke forsøkt disse medisinenen vi bruker nå. Men det jeg kjenner er vel bivirkninger på stikkpillene tenker jeg. Mest litt kvalme og tretthet en liten tid etter jeg har satt stikkpillenen, ja, også lett brennende følelse i magen da. Men ingen stikkinger i mage, mensfornemmelse, ømme bryst, sult følelse, hyppig vannlatning, oppblåst mage, treg mage o.l som jeg hadde da jeg ble gravid med første mann( ICSI i -06)... Men når sant skal sies husker jeg ikke akkurat når jeg opplevde alle disse sympt. Om det var allerede etter en dag eller åtte...?! Så sitter jo her da, krysser fingre og tær:O) Vi må holde kontakten i disse dagene. Fortelle hvordan det går med oss... God helg da jenter:O)
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 1 uke siden insetting for meg:-) Har ikke særlig symptomer men har hatt mensmurringer siden lørdag....men ikke noe annet. Trøtt midt på dagen er jeg men inbiller meg at det er Progestanen sin skyld. Tenkte jeg skulle ta en test på fredag....da er det rugedag 11.... Tvi tvi alle sammen :-=)
tomtom:O) Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Hei igjen:O) Ble så skrekkelig svimmel nå til morgenen. Kan det være ett lite mirakel som er kommet inn på min vei? Kjenner fortsatt lite til mensmurring og ømme pupper da... Men kan sove det meste av dagen... og det har jeg vel nesten gjort også... iallefall så fort anledningen har bydd seg;O)... men progestan kapslene har jo rød varsels trekant, så er vel ikke annet å forvente... Krysser fingrene for deg på fredag bkatrine... Håper det blir en lykkens dag:O) Hvordan er symptomjakta for resten av uke 46 jentene? Noen som kjenner noe mer?
øynesomtinntallerkner Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Jeg er noe vanvittig trøtt, klarer ikke tenke egentlig. Ser ut som et lik gjør jeg også. Og småkvalm, så jeg ikke har lyst på kaffi og ikke på mat. VM i innbildt svangerskap... Mulig en blir så trøtt og dvask av de crinonegreiene. Skal slite med å fungere på jobb i kveld...vil helst bare sove og atter sove. Hva med dere andre?
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 18. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2008 Jeg også er utrolig trøtt...og mensmurringene har ikke gitt seg, de kommer og går :-) men ingen ømme bryster...hmmmm.....men de kommer kanskje senere? Det store spørsmålet nå er om jeg klarer å holde meg med å teste på fredag eller om jeg svir av en test allerede torsdag. Mest lyst til å teste i morgen men det er vel for tidlig... Hvordan går det med dere andre?? Symptomer på vei eller? Når skal dere teste?? Hilsen ei som syns klokka går bakover for tiden :-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 18. november 2008 #13 Skrevet 18. november 2008 Vi skal vel teste 14 dager etter innsetting er det ikke det? Syns du er optimistisk, bkatrine, hvis du skal teste alt på fredag:))) Sist testet jeg på rugedag 13, og den var negativ, men jeg var gravid viste det seg etter at jeg bare ble trøttere og trøttere ettersom ukene gikk og ikke mensen kom. Likevel vurderer jeg nå i fullt alvor å teste sånn cirka rugedag 7 eller noe. Bare surr, vet jo det. Men dagene går så uendelig seint føler jeg. Jeg har egentlig ikke noe symptomer bortsett fra den hersens trøttheten, føler jeg ikke er gravid. Huff.
alber10ne Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 Hei kjære medsøstre, jeg hører vel også til her. Spent på om noen har fått noen symptomer? Jeg hadde litt ømme pupper rundt innsetting og i noen dager - men nå er det helt borte. jeg er nå på rd 6, og føyer meg i rekken med en vanvittig trøtthet, men forklares kanskje med crinonen......???
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Rugedag 6 her også. Kjenner mensmurringer hele tiden. Oppblåst og sykt lyst på sjokolade. Akkurat som PMS. Trøster meg med at det var sånn sist også og gikk bra da...men vil jo egentlig ikke håpe på noe som helst... Og for å si det rett ut så klør jeg meg ihjel av den crinonen! For noe dritt. Jaja bagateller... Tenk at det er en uke til vi kan teste, det er jo håpløst lenge da.
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 20. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2008 Mine symptomer har vært sinnsykt trøtt fra dag 6....testet positivt på dag 10 :-)) Hvordan går det med dere andre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå