Gå til innhold

Er i uke 6+3 og fortsatt ikke kvalm! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg heldig eller er det noe galt? Var kvalm en gang denne uken, men ikke kjent noen ting ellers. Har ingen andre symptomer utenom litt ømme pupper. Flere som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yepp eg er i den klubben:) pittelite kvalm hvis eg blir veldig sulten, men det er det. Vonde bryster og ingen mens er mine symptomer på at eg e grvaid :) det sies at vi skal bare nyte å ikkje være kvalm, men skjønner hvordan du har det :):)

Skrevet

Jeg er i uke 6+4 og er heller ikke kvalm. Har ikke vært kvalm i det hele tatt egentlig jeg.. Kun litt ømme pupper! Er egentlig ikke redd for at det er noe galt, vet om fler som ikke har vært plaget av kvalme i det hele tatt under svangerskapet.. Så satser bare på at vi er veldig heldige jeg :)

Skrevet

Du skal bare være glad om du slipper kvalmen!

Men om du har veldig lyst på den er det fortsatt håp; jeg ble ikke kvalm denne gangen før uke 7-8 :-D

Skrevet

Jeg nyter hvert sekund som jeg ikke er kvalm! I mine to forrige svangerskap hadde jeg hyperemesis, altså ekstrem svangerskapskvalme og oppkast fra uke 7 til jeg bokstavligtalt skviset ungene ut. Nå er jeg ikke kommet til uke 7 enda.... eh... så jeg skal ikke juble for høyt enda. For jeg er nok dessverre 100% garantert at den kommer nå også, men dersom du slipper kvalmen, NYT det! :)

Skrevet

Bare nyyyyyt tiden som ikke-kvalm... For når kvalmen først kommer,så savner du nå så jæ***g det å ikke være kvalm!

Skrevet

Må være utrolig slitsomt å gå konstant kvalm hele tiden :-(

Masse lykke til, håper du slipper det denne gangen!

Skrevet

Jeg hadde mitt første og eneste møte med doskåla i går. Er 6+1 idag. Har heller ingen andre symptomer enn bittelitt ømme pupper. Har sett den lille på UL og et lite bankende hjerte, men det har fortsatt ikke gått opp for meg at det er en liten tass der :)

Vi får være glade så lenge vi slipper kvalmen ja! Og håper svangerskapet går like bra resten av tiden

Skrevet

Hei

Takk for svar alle sammen. Jeg nyter tiden jeg ikke er kvalm (selv om det kanskje ikke ser sånn ut) tro meg. Det verste jeg vet er å være kvalm. Det har ikke gått opp for meg at jeg er gravid og det er litt vanskelig når man ikke har noen symptomer og ikke føler noen ting. Jeg skal slutte å tenke negativt og nyyyyte svangerskapet så godt jeg kan. Lykke til alle dere også:)

Skrevet

Eg er i uke 9 nå og har ikkje vært kvalm.

Er litt uggen om kveldene, litt sånn uvel.

Men har aldri vært i nærheten av å spy eller å direkte kjenne at eg e kvalm. Har ellers veldig ømme bryst. brystvortene er blitt mer utstående og er konstant stive. Har også fått ganske tydelige blodårer på de, og så har de økt iallfall 1 str.

Ellers så har eg hatt veldig mye mensmurring og vekselvis på sidene. Men det har dabbet av litt etterhvert.

Nå begynner eg å kjenne meg litt sånn sprengt helt nede i magen, og begynner å få mage. Mener eg begynner å kjenne noe hardt som bikker rett over skambenet.

Tror nok at det vil komme flere og flere symptomer etterhvert hos dere som er bekymret for få symptomer.

Og man skal bare være glad at man ikkje er kvalm, det er ikkje negativt.

Skal tilbake å titte på spiren i måren, åhh så eg gleder meg :-)

Skrevet

Det er ikke alle som blir kvalme da,og d er like normalt som å bli kvalm det=) Men for veldig mange kommer kvalmen i uke 7-8. . men så forskjellige som vi er så er d ikke greit å si. . vær glad du slipper den fordi jeg gjør ikke annet enn å spy og d er ikke kult!!

Skrevet

Jeg er i uke 8+5 og har aldri vært kvalm omtrent. Trodde nesten det var noe galt, men har fått beskjed om å bare nyte at jeg ikke er kvalm.. Fått et par kvalmebølger av og til, men ikke i nærheten av å kaste opp..

Skrevet

Jeg er va 4+4 i svangerskapet. Har ikke vært kvalm (håper jeg slipper det). :) Var bare et par morgener jeg var litt vondt i magen og litt guffen, men eller ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...