Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Del Skrevet 13. november 2008 Var på omvisning på sykehuset i dag. Noe som i grunn var veldig bra. Fikk se føde og barselavdeling, jordmor var kjempekoslig. Men jeg har så langt ikke tenkt så masse på fødsel før, men nå skjønner jeg at jeg faktisk MÅ fø også! 4 uker igjen, og kjente at nå gruer jeg meg litt!!! og verre blir det vel kanskje. 12 timer i fødsel, uff, jeg vet ikke helt hva jeg går til føler jeg. Gleder meg til det er over. Så rart i grunn, hele prosessen, og plutselig etterpå er man mor til en bitteliten tulle:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139099370-sykehusomvisning-og-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammamoms *høygravid* Skrevet 13. november 2008 #2 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er 37+2 på vei. Vi var på omvisning for 3 uker siden, og det var en positiv opplevelse for meg. På veien hjem sa jeg til mannen min "jeg gleder meg til å føde." Det går litt i bølger med hvordan jeg tenker om fødselen. Har jo aldri opplevd det før, så vet liksom ikke hva jeg går til. Men det nytter ikke å gå å grue seg så man blir dårlig, så jeg prøver å holde fokuset på tiden etter fødslen, samtidig som jeg SELVFØLGELIG tenker på fødslen også da! Som jordmor på sykehuset sa "dere må gjennom noen vonde timer, men det er ikke noe kronisk! Og dere vet hva grunnen til smertene er." Selv om jeg ikke har så mye plager med svangerskapet, kjenner jeg jo nå at jeg begynner å bli sliten å klar for å kvitte meg med de ekstra kiloene på magen. Det kan også være en hjelp når det nærmer seg fødslen, at du bare vil bli ferdig med hele graviditeten! Lykke til videre! Dette er ekstremt spennende! :-) Litt skrekkblanda fryd på en måte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139099370-sykehusomvisning-og-f%C3%B8dsel/#findComment-139100968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå