Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hadde dere med en seng til babyen eller er det mulig å bestille slik at det er en der? Og er det egentlig plass på gulvet til en seng?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Vi gjorde det da jenta mi var rundt 6 mnd. Hadde ikke plass til reiseseng, så hun lå sammen med meg.... Var ganske trangt og tror ikke jeg ville gjort det ofte, men gikk relativt greit den ene gangen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Ja, det var det jeg mistenkte, at han måtte ligge i senga til en av oss. Takk for svaret.
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ikke plass til reiseseng, nei. Det var køyeseng på lugaren og småtten var 8 mnd, så kunne liksom ikke legge han oppi der heller. La meg nederst selv og tok dyna fra toppen og la på gulvet og bredte over tassen, så han lå godt innpakket. Han sov som en stein fra toget gikk til vi kom fram på morgenen P.S. De sengene er så smale at jeg IKKE villle ligget i samme seng, rett og slett fordi jeg da ikke hadde hatt sjans til å sove.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Tror ikke du får inn en reiseseng, det er veldig trangt og ofte skal man jo også dele kupe med noen. Er du heldig er ikke alle sengene opptatt og du kan sette barnevognbagen/mykbag i en ledig seng..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå