Gå til innhold

Hvor mye sover deres 2-4 mnd gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår er 2,5 mnd og sover hele natta fra ca 21-07.00

1 times lur etter frokost

går vi trilletur så sover hun godt og bare våkner for mat evt.

ellers 1times ettermiddagslur..

synses hun sover så altfor lite..

hvordan er dt me deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her sover lillegutt rundt 45 min etter 2 timer, gjennom hele dagen. legger seg 19, stuptrøtt.

sover hele natten til 6.30-7. (det varier jo da rytmen er jo i konstant endring...)

er vi ute å triller sover han lengre... så vi må oftest ut på tur!

Skrevet

Oj! Gullet sover fra 21/ 22 til 5/ 6. Så litt amming, så sover han en times tid til. På dagen sover han et par små lurer på 10-15 minutter, og av og til en time eller så mens vi triller. Han har aldri sovet mer, er snart tre måneder nå. Jeg skjønte ingenting siden jeg hadde hørt at spedbarn skulle sove 17-21 timer i døgnet :-D Men han er blid og skjønn (nå), så han har vel bare mye overskudd.

Skrevet

Jenta her er 4 mnd. Legger seg 20.30, står opp ca 07.30, med masse amming i løpet av natta da. Sover igjen 09.30- 10.00. Så fra 11.30- 13.30. Så 17.30- 1800. Alt er ca. tider .

Skrevet

Jeg mente 11.30- 14.30.Hun sover alltid 3 timer sammenhengende ute i vogna på dagtid. Triller henne aldri for å sovne inn. Hvis jeg skal gå tur venter jeg til hun har sovnet for å ikke gjøre henne avhengig av det.

Skrevet

jenta mi er 3 mnd. Hun sover fra 18/19 til 07/09, har 0-2 måltider om natten. Hun sover små dupper om vi ikke er på tur. Inne sover hun 45-60 min. I vogna sover hun som regel så lenge vogna går og et par timer etter at vogna har stoppet (om det ikke er alt for lenge siden mat). Hun klarer å holde seg våken i 1 times tid før det er på tide med en dupp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...