Gå til innhold

Når kommer mensen etter keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ks for 5 uker siden og har hatt blødninger - slik som man skal ha, i ca. 2-3 uker. Det sluttet for halvannen uke siden, men nå plutselig har jeg begynt å blø igjen. VELDIG mye, og friskt blod. Er det fremdeles blødning etter ks eller kan det være mensen jeg har fått??

Jeg har gått på p-piller så lenge at jeg ikke husker hvordan mensen var uten... hvor mye og lenge jeg blør. På p-piller så har jeg så lite blødning at jeg kun trenger å bruke et trusebind et par dager.

Saken er at jeg begynte på p-piller igjen første dagen av denne blødningen som kom nå, fordi jeg trodde det var mensen..

Hvordan vet man forskjell på ks-blødning og mensen? :S Masse spørsmål her... er bare litt forvirret!

Fortsetter under...

Hei, det høres ut som mensen, men ta en tlf til legen for sikkerhetsskyld... Akkurat det samme skjedde forøvrig med meg- blødningene etter ks ga seg, så etter 5 uker begynte det å blø ganske kraftig (friskt blod). Jeg ringte Ullevål og de sa det var definitivt mensen..

Jeg tar ikke p-piller så vet deesverre ikke så mye om det du spør om rundt det. Men såfremt du ikke har hatt komplikasjoner etter ks, og ikke føler deg uvel, har jeg vanskelig for å forestille meg at dette skulle være noe annet enn mensen!

Tusen takk for svar! Jeg har kommet frem til at det må ha vært mensen... Den forsvant plutselig i går like fort som den kom og formen min har jo være super hele tiden.

Skal straks på 6ukers kontroll så da kan jeg spørre legen min om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...