Nivea30 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvordan gjør dere det i begynnelsen når de begynner med smaksprøver? Det sies jo at de skal få smake én og én ting om gangen, men i de begerene man kjøper er det jo forskjellige typer frukt i. Når dere begynte med smaksprøver, begynte dere rett på de ferdigbegerene da, eller laget dere selv av én type frukt om gangen?
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg lagde selv da snuppa var så liten og kommer til å gjøre det med minsta å.. brukte feks. pære og eple, avokado og banan, fersken og eple, fersken og pære osv:)
mamma til 3 englebarn Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har begynt med sviskemos på glass fra småfolk. Den holder 1 uke i kjøleskap. Min likte ikke den fra nestle, og den har bare 3 dager holdbarhet, noe som er dumt når man bare gir smaksprøver enda. Men det tar jo uansett litt tid. Begynte å gi for 1 uke siden, og først nå synes hun det er godt. Den er god for magen også. Gir den etter grøt på kvelden.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 når er det vanlig å begynne å gi frukt?
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Vi gir svisker sammen med grøten, for at magen skal "gå lettere". Ellers gir jeg banan - jeg bare skraper med en skje på bananen (lettere at det blir klumper når man moser fant jeg ut - jeg har ikke noe annet å mose med enn gaffel). Og det glir ned så det holder! Nå er vi oppe i 1/4-1/2 banan hver ettermiddag, og vi begynte for halvannen uke siden. Tips ang banan; jo mer moden og brun den er, jo bedre er den visst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå